השפל במודעות קובר את מגזין המזון הוותיק בארה"ב
המו"לית של ווג והניו יורקר סוגרת את "גורמה" לצד 3 מגזינים אחרים, לאחר שהמודעות נחתכו ב-50%
גורמה, מגזין המזון הוותיק ביותר בארה"ב, נסגר על ידי המו"ל 'קונדה נאסט' בצל השפל המכאיב במודעות הפרסום.
המו"ל יסגור גם את המגזינים מודרן ברייד, אלגנט ברייד וקוקי. בתחילת השנה נסגרו מגזין הביזנס פורטפוליו ומגזין סגנון הפחיים דומינו.
קונדה נאסט לא הגיבה
חברת הייעוץ מקינזי סייעה למו"ל להוריד עלויות. אף שתוצת גורמה היתה 980 אלף בשנה שעברה הוא סבל מצניחה במודעות הפרסום. מספר עמודי הפרסומות נחתך ב-50% ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל. קונדה נאסט שבבעלות המיליארדר ס.איי. נויהאוז מוציאה לאור גם את ווג, וויירד והניו יורקר. במקביל, החברה מוציאה לאור מגזין מזון נוסף בשם בון אפטיט.