93 קונים פוטנציאליים מתעניינים ברכישת ביזנסוויק
כך אמר הבעלים טרי מקגרו. השבועון רשם במחצית הראשונה נפילה של 33% במכירות הפרסומות ל-78 מיליון דולר
המגזין ביזנסוויק זוכה לעניין בקרב 93 קונים פוטנציאליים, אומר יו"ר מקגרו היל, טרי מקגרו, הבעלים של השבועון.
"כולם מעורבים. יש הרבה עניין, מצד חברות פרייבט אקוויטי, קרנות גידור ורוכשים אסטרטגיים", אמר מקגרו ל"בלומברג" ולא נקט בשמות.
המיתון והתחרות מצד
בחטיבת המדיה כולה, שכוללת את שבועון התעופה Aviation Week וספקית מידע האנרגיה Platts, ההכנסות ירדו ב-11.5% לרמה של 236.2 מיליון דולר, בהשוואה לירידה של 12.4% בקבוצה כולה.