בריטניה: עלייה של 16% במכירות המקוונות השנה
המכירות המקוונות עלו בנובמבר ב-26% בהשוואה לחודש הקודם. על פי ספקית שירותי המחשב קאפג'מיני רכישות אלו עשויות להוות 50% מסך הרכישות הקמעוניות בבריטניה בתוך 5 שנים
המכירות המקוונות עלו ב-26% בנובמבר בהשוואה לחודש הקודם, הודיעה קאפג'מיני וציטטה נתונים
מדד IMRG קאפג'מיני למכירות קמעונאיות מקוונות, העוקב אחר המכירות באינטרנט של 70 חברות בריטיות, ממרקס אנד ספנסר ועד לאסטמינט.קום (Lastminute.com), רשם צמיחה חודשית ושנתית חיובית בכל מגזר בנובמבר. המכירות המקוונות עשויות לגדול בקצב דומה ב-12 החודשים הקרובים, אמר מייק פטוינוס, ראש ייעוץ קמעונאי בארה"ב של החברה. "הצמיחה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, למרות המיתון, מפתיעה", אמר פטוינוס. "המשמעות היא שהמסחר האלקטרוני מתאושש מהר יותר בעת מיתון מאשר הרכישות בחנויות". "בגלל האקלים הנוכחי הצרכנים פונים לאינטרנט בשביל החלטות ורכישות מושכלות יותר", הוא אמר.
הרכישות המקוונות בבריטניה עשויות להוות 50% מסך הרכישות הקמעונאיות במדינה בתוך חמש שנים, לדברי פטוינוס.