סגור

פול מקרטני בן 80, והוא עומד לחגוג עם חבר מפורסם (מאוד) מהעבר

לפי "דיילי מייל", חבר הביטלס מעוניין לבצע דואט וירטואלי עם חברו ללהקה ג'ון לנון שנרצח ב-1980; הכוונה היא להקרין במהלך הופעתו בפסטיבל גלסטונברי בשבוע הבא סרטונים בהם לנון שר, ומקרטני יצטרף; השבוע זכה למחווה מצד ג'ון בון ג'ובי וברוס ספרינגסטין במהלך הופעה בארצות הברית

פול מקרטני, שחוגג היום (שבת) יום הולדת 80, צפוי להתאחד עם חברו ללהקת הביטלס ג'ון לנון לביצוע דואט וירטואלי בפסטיבל גלסטונברי בשבוע הבא.
לפי דיווח ב"דיילי מייל", מקרטני מעוניין לבצע את הדואט עם חברו המנוח שנרצח בניו יורק ב-1980. "הוא עוד מתלבט לגבי השירים בהופעה, אבל נראה שהוא יבצע דואט וירטואלי עם לנון", אמר לצהובון מקורב לזמר. "יש סרטונים של לנון שר I’ve Got a Feeling מ-Let It Be שפול מקרין על מסך גדול, ואז הוא מסתובב ושר אליו. הקול של ג'ון מבודד בסרטון וזה פשוט מדהים".


לפי המקורב, מקרטני כבר ביצע כמה דואטים עם לנון בהופעות אחרונות בארצות הברית. בהופעה בפסטיבל הקרוב הוא שוקל להוסיף גם דגל של אוקראינה כמחווה למדינה שנמצאת בעיצומה של מלחמה. לדברי המקורב, "הוא עשה את זה בכמה הופעות באמריקה, וקרוב לוודאי שיביא זאת לגלסטונברי". עוד אמר כי מקרטני עשוי להוסיף את השיר Give Peace a Chance, ובהדרן יחזור לבמה כשהוא נושא את דגל אוקראינה.
מקרטני צפוי להופיע בבמת הפירמידה ביום האחרון של הפסטיבל, והוא יהיה האמן המבוגר ביותר המופיע שם.
לכבוד יום ההולדת שלו הפתיע אותו ביום חמישי ג'ון בון ג'ובי על הבמה באצטדיון מטלייף בניו ג'רזי ושר לו "יום הולדת שמח". הוא גם הגיש לו בלונים, אותם הוא ניסה לשחרר לשמים, אך הם נתקעו בגג האולם. ברוס ספרינגסטין הצטרף גם כן להופעה וניגן עם מקרטני כמה שירים. "לעוד 80 שנה נוספות של ימי תהילה (glory days)", איחל לו.