סגור
פנאי אייל שני
אייל שני. יפתח יחד עם שחר סגל מסעדה בדובאי של 200 מקומות (six senses farm)

צפון המזנון: אייל שני פותח מסעדה גדולה בדובאי

שותפו של שני, שחר סגל מאשר שיפתחו את North Miznon ובה יהיו 200 מקומות: "בדובאי זה יהיה מבנה אחר והשקעות אחרות". גם השף גל בן משה יפתח מסעדה באמירות

הבוקר פרסמה סוכנות הידיעות בלומברג כי אייל שני יפתח מסעדה בדובאי בשם – North Miznon. זה הופך את שני לשף הישראלי הראשון שפותח שם מסעדה תחת שמו. המסעדה המתוכננת תכלול 200 מקומות ישיבה. בקרוב כנראה יצטרף אליו גם גל בן משה (השף של פאסטל התל אביבית ו'פריזם' הברלינאית) שמתכנן גם הוא לפתוח מסעדה בדובאי.
שחר סגל, שותפו של שני מאשר את הידיעה. "אנחנו פותחים בעוד חודש עם שותפים מקומיים - קבוצה שמפעילה מקומות בדובאי עם רגל בלונדון, רגל בדובאי ורגל באפריקה, ואני די נרגש. כרגע יש שם מסעדה כשרה אחת אבל לא חושב שיש שם נוכחות פרונטלית של מישהו כמו שאייל שעומד בחזית ואנחנו לא מסתירים את זה. להיפך"
כמה מסעדות יש לכם כבר?
"נכון להיום יש 37 מקומות. יהיו עוד שלושה בחודשיים הקרובים עם פתיחות בלאס וגאס, בפריז, בלונדון. אנחנו נשמח לעשות מהלך עם 'מלכה' (המותג הכשר של הקבוצה. ח.ג) בעולם. אני חושב שזה נחוץ וחשוב. יש לנו מסעדות בכל מקום בעולם - מלבורן, סינגפור, איביזה, בוסטון, מיאמי, טורונטו, וינה. השנה נעשה מזנונים בברצלונה, אמסטרדם, ברלין וליסבון".
"אנחנו יודעים לעשות מאות מזנונים בעולם אבל בדובאי זה יהיה מבנה אחר וכסף אחר והשקעות אחרות. אני חושב שהיום אנחנו הנוכחות הישראלית הכי נפוצה בעולם ברמת המדרכה. ואתה באמת פוגש אותנו. או את המזנון או הסלון או צפון אברקסס".
אייל היה בכל אחד?
"צריך להבין. אייל לא מבשל, מבשלים את אייל. כתוב 'אינספיירד ביי אייל שני', לא Powered by Eyal shani כמו קודם. אנחנו מגדלים את הצוותים. איל משתדל להיות בכל פתיחה והדרכה ובגדול הוא אמור להיות בכל מקום לפחות פעם בשנה. אבל מתחתיו יש חמישה אנשים שממש גרים במטוס וגדלו איתנו ב-15 שנה האחרונות והם מסתובבים בכל העולם בשבילנו. כל המכניזם הזה עובד בללמד את התורה. האם זה יותר טוב או פחות טוב מנוכחות של השף במטבח? לא יודע".