סגור
פנאי לוסי איוב
פנאי לוסי איוב ( צילום: יובל חן)

לוסי איוב: "אני תמיד חוששת ממה שישתבש"

השחקנית והמנחה מופיעה בסדרת מדע בדיוני חדשה לנוער ובעודה בהיריון מגלמת אישה הרה. היא שמה שעון מעורר גם בשבת, רגשי אשם מנחים אותה, זמן פנוי מאיים עליה, היא מתגעגעת לדירה הראשונה בת"א ואלמלא טוויסט בעלילה בכלל היתה מהנדסת

איפה אנחנו תופסים אותך?
"בדיוק חזרתי ממדידות לצילומים של 'רוקדים עם כוכבים' שתעלה בסוף החודש ואני עוברת על חומרים לצילומים".
איך ואיפה את שותה את הקפה שלך?
"בדרך כלל בבית בבוקר: קפה של מקינטה עם קצת חלב".
עם מי היית רוצה לשבת על בירה?
"עם הסבים שלי. אחד מהם נפטר לפני שנולדתי ואחד כשהייתי ממש קטנה ואני מכירה אותם בעיקר מסיפורים. שמעתי שהם היו אנשים אדירים ואני מרגישה תחושת פספוס".
על מה את עובדת עכשיו?
"ממש בקרוב אתחיל להצטלם לסדרה ב־yes בשם 'טיפול לילי' של רענן כספי בבימוי גבי בביליוביץ'. זו דרמה על פסיכולוג (יוסף סוויד) שחווה טרגדיה בחיים האישיים ועובר לקבל מטופלים בשעות הלילה. אני אחותו ואשחק בחודש שמיני דמות של אישה בהיריון בחודש שמיני. כשסגרנו את זה אמרתי להם שאין לי מושג מה זה להיות בחודש שמיני אז אנחנו נגלה יחד. אני מאוד מעריכה אותם על האומץ. החודש עלתה גם סדרת מתח ומדע בדיוני לנוער ‘דרימארס’ (ערוץ זום ו־HOT VOD Young) על חבורת בני נוער שנשלחים למאדים. כשצילמנו הייתי ממש בתחילת ההיריון וזה היה מאוד מאתגר פיזית כי זה שלב שאף אחד לא ידע וצילמנו בפארק תמנע עם חליפות חלל, אבל זה היה שווה כל רגע. אני משחקת את מפקדת המשימה" .
מה השריטה שלך?
"אני מאוד אוהבת לקום מוקדם. יש לי תמיד מין תחושה שחבל על השעות של היום. אפילו בסופי שבוע אני שמה שעון מעורר, גם אם אין לי משהו מיוחד לעשות".
מה העצה הכי טובה שקיבלת?
"לכתוב בכל בוקר. אני פותחת כל בוקר בחצי שעה של כתיבה, סוג של רצף תודעה. אני לא מתחייבת על מה יוצא מזה ואני גם לא קוראת את זה אחר כך, אבל יש מחברת ואני כותבת בה חצי שעה. זה מנקה את הראש. מה שכן, זה מצריך ממני לקום חצי שעה לפני הזמן, אבל כאמור לי זה סבבה".
איזה כוח־על הכי היית רוצה שיהיה לך?
"לחזור בזמן לרגעים מסוימים, גם כאלה שהייתי רוצה לחוות מחדש אבל גם כאלה שסתם יעזרו לי לנצח ויכוח".
איך את אוהבת להעביר את שישי בצהריים?
"זה זמן המשפחות. אנחנו פותחים את הבוקר בדרך כלל באיזה בית קפה ומנשנשים משהו, ואז לקראת 12 אנחנו כמעט קבוע נוסעים להורים שלי בחיפה ומבלים שם את הצהריים, ובדרך כלל ממשיכים משם להורים של איתי בן זוגי לרעננה".
מי בעינייך האדם הכי סקסי?
"איתי. אין מה לדבר בכלל. אבל אם את מתעקשת על מישהו אחר, אני יכולה להגיד פדרו פסקל".
למה את מתגעגעת?
"לתקופה שרק עברנו לגור יחד בתל אביב. שנינו לא גרנו מחוץ לבית ההורים לפני, ועברנו ישר לגור יחד והכל נתן תחושה מאוד חדשה ומרגשת. גרנו ארבע שנים בדירה של 28 מטר והרגשנו שיש לנו ארמון קטן".
איפה הכי היית רוצה לגור?
"זו שאלה שעולה המון בזמן האחרון. אני חושבת שכרגע זה תל אביב, אני מאוד אוהבת את העיר. הייתי רוצה לגור גם כמה שנים או בפריז או בלונדון כי בעיניי אלה הערים הכי טובות בעולם מבחינת תרבות ואוכל ועוד הרבה דברים".
על מה את אוהבת להוציא את הכסף שלך?
"על טיולים. איתי ואני באותו ראש בעניין הזה, זה הכי כיף לנו והכי קל מצפונית להוציא כסף. כבר יש לנו כמה יפים בארסנל ועוד כמה מתוכננים. לעוברית שלי בבטן כבר יש תור למשרד הפנים לעשות דרכון".
מה היית רוצה לשנות בעצמך?
“הייתי רוצה לדאוג פחות. אני תמיד מוצאת סיבה לדאגה, לחששות, וההיריון ממש הגביר את זה. יש לי נטייה כל הזמן לחשוב מה ישתבש, איך ומתי. זה לפעמים הופך לפחד משתק".
על מה יש לך רגשות אשם?
"על הכל. אני עוד לא אמא אבל אני קתולית (צוחקת), אנחנו נולדים ומתים אשמים. זה רגש מוביל בחיים שלי. בתקופות לחוצות של עבודה אני מרגישה אשמה שאני לא משקיעה בחברים ובמשפחה, ובתקופות רגועות יש לי רגשות אשם שאני לא עובדת מספיק".
מה את מחשיבה כהישג הכי גדול שלך?
"היכולת להתפרנס ממה שאני הכי אוהבת לעשות. זה לא מובן לי מאליו. לא חשבתי שזה משהו שאי פעם יקרה. בראש שלי תמיד הייתי מאוד פרקטית לגבי מה אני אלמד ובמה אעבוד, וכל שאר הדברים שהם המרכז שלי היום בחיים היו בגדר תחביבים. אני ממש זוכרת את הפעם הראשונה שהציעו לי 400 שקל לכתוב שיר ואמרתי לעצמי 'וואו, מוכנים לשלם לי שאני אעשה את מה שאני גם ככה אוהבת לעשות, יש פה פיצוח'".
מה עושה אותך מאושרת?
"בעיקר דברים של יומיום. כשקורים לי דברים גדולים כמו לקבל תפקיד גדול, להנחות אירוויזיון או להתחתן, אני מאוד מוצפת. אני שמחה אבל לא יודעת אם אושר זו המילה שמתאימה. מה שאני כן חווה כאושר אלה רגעים יומיומיים כמו כוס קפה בשמש במרפסת עם איתי, אני יכולה להתמוגג מהרגע ולרצות שיימשך לנצח. אני מאוד אוהבת את הים ממש בתחילת העונה כשהמים עוד קפואים וכשאני נכנסת פעם ראשונה אני חווה רגע של אושר".
מה הכי חסר לך בחיים?
"רגעים יזומים של לא לעשות כלום. אני מרגישה שיש לי קוצים בתחת וכל זמן פנוי אני ישר ממלאת במשימות ומטלות, ובא לי לדעת לפעמים לשבת ולא לעשות כלום. לשבת להאזין למוזיקה, שמעתי שאנשים עושים את זה גם כשהם לא בהמתנה לרופא".
מה את מחשיבה כנכס היקר ביותר שלך?
"המשפחה שלי".
איזו תכונה את הכי מעריכה אצל החברים שלך?
"לא לאכול סרטים ולעשות ביג דיל מכל דבר. יש לי חברה שכשקורה משהו היא מצליחה לחיות עם זה במין שלווה בלי לנתח כל דבר. זה מדהים בעיניי".
מי האמנים שהכי השפיעו עליך?
"בוב דילן. אבא שלי הכיר לי אותו כשהייתי צעירה והיו שנים ששמעתי בעיקר אותו. הוא כותב פנומנלי. מאיר שלו הוא הסופר האהוב עליי בכל הזמנים. הוא כותב פרוזה שנשמעת כמו שירה ותמיד מהלך על חבל דק בין מציאות לדמיון".
אם לא היית שחקנית ומגישת טלוויזיה מה היית עושה?
"כנראה שהייתי מהנדסת. זה גם כמעט קרה כי כבר הייתי רשומה לטכניון וברגע האחרון היה טוויסט בעלילה".
לוסי איוב
גיל: 30
• מקום מגורים: תל אביב
• מצב משפחתי: נשואה לאיתי בר
• שחקנית ומגישת טלוויזיה. משחקת בעונה הרביעית של "פאודה”. משחקת בימים אלה
בסדרה "דרימארס" בערוץ זום ב־HOT. פרזנטורית של חברת האשראי MAX