סגור

מהגיוס של טום בריידי ועד נתוני הצפייה בספורט נשים: השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

הישג לספורט-טק הישראלי, טום בריידי ממשיך להוכיח את עצמו בזירה העסקית, שיאי צפייה בספורט נשים בממלכה המאוחדת, חברות הימורים ובלוקצ'יין לא מאטות בכל הקשור לחסויות ומועדון הכדורגל אייאקס הופך רשתות דיג נטושות לשערי כדורגל

חברת WSC Sports הישראלית בשיתוף פעולה עם מועדון הכדורסל ברצלונה

חברת הספורט-טק הישראלית WSC Sports הודיעה כי הפלטפורמה של החברה תשמש את מועדון הכדורסל ברצלונה כדי לייצר באופן אוטומטי סרטוני כדורסל ממשחקי הקבוצה בליגה המקומית ובגביע המדינה. הסרטונים נועדו להגדיל את מעורבות האוהדים ברשתות החברתיות ובנכסים הדיגיטליים של המועדון.
2 צפייה בגלריה
ניקולה מירוטיץ' מועדון הכדורסל ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ' מועדון הכדורסל ברצלונה כדורסל
ניקולה מירוטיץ', שחקן מועדון הכדורסל ברצלונה
(צילום: רויטרס)

טום בריידי גייס 50 מיליון דולר למיזם תקשורת ספורט

רק בשבוע שעבר דווח שטום בריידי, הקוורטרבק האגדי בן ה-44, הוא שיאן ההכנסות מהסכמים מסחריים בליגת ה-NFL, והוא לא עוצר שם. חברת Religion of Sports אותה הקים בריידי יחד עם מייקל סטראהאן (שחקן NFL בעבר) והיזם גוטאם צ'ופרה גייסה 50 מיליון דולר בסבב גיוס שני. הכספים ישמשו ליצירת מגוון תכנים, הקמת אולפן ויצירת שותפויות.

עלייה משמעותי בנתוני צפייה בספורט נשים בממלכה המאוחדת

מחקר חדש שנערך בממלכה המאוחדת במהלך עונת הספורט 2022-2021 מצא כי כמעט שליש מהאוכלוסייה (כ-21 מיליון איש) צפו בספורט נשים בטלוויזיה, בהשוואה ל-8 מיליון שצפו בשנה שלפני. הספורט הנצפה ביותר הוא כדורגל נשים בהובלת ליגת ה-Barclays Women’s Super League, שרשמה גידול של 113% בשעות צפייה בהשוואה לעונה הקודמת.

אברטון בעסקת שיא עם חברת הימורים, ליגת ה-UFC חוברת לבלוקצ'יין

מועדון הכדורגל אברטון הודיע שחברת Cazoo, חברה המספקת שירותי מכירת רכבים ושימשה כנותן חסות המרכזי של המועדון בשנים האחרונות תוחלף ע"י חברת ההימורים Stake.com. שווי ההסכם עם Stake.com לא פורסם אך הוא תואר כרווחי ביותר בתולדות המועדון.
בליגת ה-UFC הודיעו על שותפות עם חברת VeChain, אשר פיתחה רשת בלוקצ'יין בת קיימא. במסגרת השותפות, ליגת ה-UFC תוכל לשלב נכסים ברשת הבלוקצ'יין שלה בעוד שחברת VeChain תזכה לשימוש בנכסים שיווקיים שונים.
2 צפייה בגלריה
שחקני מועדון הכדורגל אייאקס איאקס
שחקני מועדון הכדורגל אייאקס איאקס
שחקני מועדון הכדורגל אייאקס
(צילום: גטי)

מועדון הכדורגל אייאקס שומר על הסביבה בקאריביים

מועדון הכדורגל אייאקס השיק את תוכנית The Future Goals במטרה לשמור על הסביבה ולתרום לקהילה באיים הקאריביים יחד עם חברת המלונאות Sandals Resorts International. בלב התוכנית, המועדון והעמותה של חברת המלונאות אוספים רשתות דיג נטושות ופלסטיק מהים וממחזרים אותם כדי להקים שערי כדורגל. התכנית משלבת בתי ספר באי קורסאו ובעזרתה תלמידים נחשפים לתחום הקיימות יחד עם כושר גופני.