סגור

מקריקט ביוטיוב - ועד תאורת לדים במגרשי כדורסל: השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

קבוצת קריקט מביסה את המועדונים הגדולים בעולם, עולם הכדורסל בדרך להיות ספייס ג'אם, טום בריידי שובר שיאי הכנסות, בברצלונה מובילים בחדשנות ולה ליגה מחפשת סטארט-אפים להעצמת הקשר לאוהדים


הודו ליוטיוב כי טוב: קבוצת הקריקט מומבאי אינדיאנס מובילה בנתוני אינטרקציה בפלטפורמה
במחקר שבוצע על ידי סוכנות מחקר השווקים הספרדית Deportes & Finanzas נמצא כי קבוצת הקריקט ההודית מומבאי אינדיאנס רשמה 40.7 מיליון אינטרקציות ( Engagements) בחודש מרץ השנה ו-66.1 מיליון באפריל. נתונים אלה הציבו את הקבוצה ממומבאי כקבוצת הספורט המובילה בפלטפורמה לפני מועדון הכדורגל ליברפול שבמקום השני. את הנסיקה בנתונים ניתן לקשר לתחילת ליגת הקריקט בהודו במרץ האחרון.
מתקרבים לספייס ג'אם? פיב"א אישרה שימוש בתאורת לד במגרשי כדורסל
פיב"א, פדרציית הכדורסל הבינלאומית אישרה לראשונה שימוש בתאורת לד במגרשי כדורסל אשר תהיה מובנית בריצוף העשוי מזכוכית בתחרויות הבכירות כדוגמת גביע העולם בכדורסל. אישור המגרש החדש יאפשר לארגוני כדורסל להכניס יותר כסף מחסויות, הסכמים מסחריים וזכויות שידור. מנורות לד בהיכל מנורה בקרוב?
כמו יין טוב: טום בריידי שובר שיאי הכנסות ב-NFL
כשחושבים שטום בריידי לא יכול להפתיע אותנו יותר הנה הוא עושה זאת שוב. ע"פ אתר האת'לטיק שניתח דוחות כספיים של איגוד שחקני ה-NFL, בגיל 44, הקוורטרבק של טמפה ביי הוא השחקן שהכניס את הסכום הגבוה ביותר מחסויות, הסכמים מסחרים, והסכמי תדמית וזכיינות בליגת ה-NFL בעונה האחרונה, 9.5 מיליון דולר. לשם השוואה, אף שחקן בהיסטוריה של ה-NFL לא עבר את רף ה-4 מיליון דולר בשנה. שחקני NFL מחויבים לנהל את ההזדמנויות וההכנסות המסחריות שלהם דרך הסכמים וזכויות שיש למותגים וחברות שונות עם איגוד השחקנים.
2 צפייה בגלריה
טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס
טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס
טום בריידי
(צילום: רויטרס)
אוי ברצלונה ברצלונה: המועדון הקטלוני הוא המועדון החדשני ביותר בעולם
מחקר של חברת Sports Innovation Lab קבע כי מועדון הכדורגל ברצלונה הוא מועדון הספורט החדשני ביותר בעולם כיום. את השלישייה הראשונה סוגרות ריאל מדריד במקום השני וארסנל במקום השלישי. הקריטריונים על פיהם התבצע הדירוג הוא גיוון במקורות הכנסה, שימוש בטכנולוגיה להעצמת חיבור עם אוהדים ויכולת התאמה וגמישות המבנה הארגוני. בנוסף, בפגישה שצפויה להתקיים ב-16 ביוני, בברצלונה יתייעצו עם חברי המועדון כדי להחליט האם למכור אחוזי בעלות על זרוע המרצ'נדייז של המועדון וגם האם למכור 25% מזכויות השידור של משחקי המועדון בלה ליגה.
2 צפייה בגלריה
אוהדי קבוצת הכדורגל ברצלונה
אוהדי קבוצת הכדורגל ברצלונה
אוהדים של ברצלונה
(צילום: AP)
סטארט-אפים ישראליים? לה ליגה מחפשת אתכם
לה ליגה, ליגת הכדורגל הבכירה בספרד, משיקה פיילוט יחד עם חברת SportBoost בו היא מזמינה סטארט-אפים מתחומי ה-Fan engagemen, שירותי סטרימינג ופיצ'רים נלווים, רשתות חברתיות, גיימינג וגם NFT להציג פרויקטים שמטרתם לשפר את החיבור בין הליגה, המועדונים והאוהדים. הגשת המועמדות פתוחה עד ל-15 ביולי.