סגור
איתן אזולאי נבחרת ישראל הנבחרת הצעירה
איתן אזולאי מנבחרת ישראל הצעירה במשחק מול גאורגיה (צילום: EPA/YURI KOCHETKOV)

בדרך לאולימפיאדה: ישראל ניצחה את גאורגיה ועלתה לחצי גמר יורו הצעירות

מסע הקסם של הכחולים-לבנים נמשך - ובענק: ניצחון 3:4 בדו-קרב פנדלים על מארחת הטורניר (אחרי 0:0 בתום 120 דקות) שלח את החבורה של גיא לוזון לשלב ארבע האחרונות באליפות אירופה עד גיל 21. כעת: גם כרטיס למשחקים האולימפיים נמצא במרחק נגיעה. היריבה הבאה - ביום רביעי: אנגליה או פורטוגל

האמת, זה נשמע כמו חלום, דבר לא מציאותי, פאטה מורגנה. ישראל בין ארבע הנבחרות הכי טובות באירופה עד גיל 21? אז כן, זו לא טעות. אפשר (וצריך) להוריד את הכובע בפני גיא לוזון ושחקניו. החבורה בכחול-לבן המשיכה את הקיץ החלומי של הכדורגל הישראלי עם 3:4 על גאורגיה בדו-קרב פנדלים (לאחר 0:0 בתום 120 דקות) ששלח את מארחת הטורניר הביתה בדרך לחצי גמר יורו הצעירות.

1 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל הנבחרת הצעירה
נבחרת ישראל הנבחרת הצעירה
שחקניו של לוזון מחכים לאנגליה או פורטוגל
(צילום: EPA/YURI KOCHETKOV)

החבורה של לוזון תהיה בשלב ארבע האחרונות בטורניר, שם תמתין ביום רביעי למנצחת בין אנגליה לפורטוגל, שיתמודדו אחת מול השנייה מחר בערב. מעטים האמינו שהנבחרת הזו בכלל תגיע ליורו, שלא לדבר על עלייה לשלב הנוקאאוט ועכשיו הגיע השיא: ניצחון על מארחת היורו והפתעת הטורניר. לראות ולא להאמין.
ועכשיו: ישראל גם קרובה להופעה ראשונה מאז 1976 במשחקים האולימפיים. הנבחרת תחזיק אצבעות לניצחון של צרפת על אוקראינה או של אנגליה על פורטוגל ביום ראשון שיבטיח לה העפלה באופן רשמי לפריז 2024. מטורף.