עלייה של 32% ברייטינג של היורוליג באירופה
טורניר הכדורסל רשם עלייה משמעותית במספר הצופים בטלוויזיה ובאינטרנט בעונת 2016-17, זאת לאחר ארגון מחדש של הליגה הבכירה ושל טורניר היורוקאפ
- ב-NFL פונים לסוכנות שעובדת עם היורוליג כדי להפיץ את הפוטבול באירופה
- ערוץ הספורט ישדר את מכבי תל אביב ביורוליג בשש השנים הבאות
- על הכישלונות המתמשכים ישלמו המנויים
מהנתונים שנאספו על ידי חברת נילסן, עולה מספר הצופים בטלוויזיה עלה ב-32%, ואילו הצפייה באינטרנט זינקה ב-166%.
המספר הכולל של צופים בכל הפלטפורמות עלה ב-57.5%. עליות נרשמו גם בפלטפורמות המדיה החברתית, והצפיות ביוטיוב עלו ב-32%.
מהיורוליג נמסר עוד כי ההכנסות מחוזי שידור עלו ב-67%. התחרות מנוהלת בתמיכתה של סוכנות WME-IMG.
הליגה שינתה את אורך העונה הסדירה, כך שהיא כוללת 30 מחזורים, וכן הרחיבה את היורוקאפ.
אין נתונים לגבי הרייטינג של היורוליג בישראל מאחר שהמשחקים משודרים בערוץ הספורט ולא בערוץ פתוח. אך ככל הנראה, בעקבות חוסר ההצלחה של מכבי תל אביב, הרייטינג של הטורניר בישראל ירד בכמה אחוזים.