ב-NFL פונים לסוכנות שעובדת עם היורוליג כדי להפיץ את הפוטבול באירופה
ליגת הפוטבול האמריקאית חתמה על חוזה רב שנתי עם סוכנות הבידור IMG, שתשמש כנציגה הרשמית שלה בחוזי רישוי בשווקים נבחרים באירופה ובאסיה
13:0406.04.17
ליגת הפוטבול האמריקאית (NFL) חתמה על חוזה רב שנתי עם סוכנות הבידור IMG, שתשמש כנציגה הרשמית שלה בחוזי רישוי בשווקים נבחרים באירופה ובאסיה. IMG היא הסוכנות מאחורי השינוי הגדול ביורוליג העונה.
קראו עוד בכלכליסט:
- מה קורה לקהילה כשקבוצה עוזבת אותה?
- מתאימים את הפוטבול לאוהדים הצעירים: פחות הפסקות פרסומת וזמן "מת"
- "המון שחקני פוטבול בארה"ב פשוט לא אוהבים את המשחק"
ילד עם לוגו הליגה. IMG תפעל למציאת הסכמים במגוון תחומים ומחירים, כולל בגדי גברים, נשים וילדים, אקססוריז, פריטים לבית, שיתופי פעולה עם מותגי אופנה וכן עם מותגי מזון ומשקאות. צילום: איי פי
לפי תנאי ההסכם, ב-NFL מעוניינים להרחיב את נוכחות המותג מחוץ לארה"ב באמצעות יוזמות לרישוי מוצרים ושירותים לטובת מאגר האוהדים הבינלאומי שלהם.
בשנים האחרונות הליגה מקיימת באופן קבוע משחקים בעונה הסדירה מחוץ לארה"ב, זאת במטרה להעלות את הנוכחות עולמית שלה. מרבית המשחקים התקיימו בלונדון.
IMG תפעל למציאת הסכמים במגוון תחומים ומחירים, כולל בגדי גברים, נשים וילדים, אקססוריז, פריטים לבית, שיתופי פעולה עם מותגי אופנה וכן עם מותגי מזון ומשקאות.
"הפוטבול הוא יצוא הספורט הייחודי והבולט ביותר של אמריקה. כוח המשיכה הבינלאומי שלו גדל במהירות כן במונחים של תחרות ספורט וכן ברמה אינטואיטיבית יותר שמעבר לספורט", אמר ברונו מליונה, נשיא חטיבת הרישוי הבינלאומית של IMG. "האוהדים כבר פה, ועכשיו הגיע הזמן להרחיב ולהנגיש את מגוון המוצרים של ה-NFL. אנחנו גאים שהמשימה הוטלה עלינו".
ל-IMG יש כבר הסכם רישוי קיים עם פוטבול גרייטס אליינס (FGA), סוכנות ראשונה מסוגה שהושקה ב-2016 עם איגוד השחקנים בגמלאות. ההסכם זוכה לתמיכת ה-NFL ומנהל את חוזי השיווק הקולקטיביים והרישוי של מעל 22 אלף שחקנים לשעבר.