ורייזון רכשו את זכויות המובייל של ה-NBA ב-400 מיליון דולר
בוורייזון מקווים למשוך משתמשים לשירות הסרטונים החדש למובייל, באמצעות תקצירים יומיים, תוכניות מקוריות וגישה למשחקים בשידור חי
בוורייזון מקווים ששיתוף הפעולה עם ה-NBA יעזור למשוך משתמשים לשירות הסרטונים החדש לטלפונים ניידים go90. ה-NBA יפרסמו תקצירים יומיים, תוכניות מקוריות ויעניקו גישה (למנויים) למשחקים בשידור חי, באמצעות NBA League Pass בפלטפורמת go90, שהושקה בחודש שעבר.
- הכרטיסים הכי חמים ב-NBA: של קליבלנד קאבלירס
- מיהם 10 בעלי המשכורות הגבוהות ביותר ב-NBA?
- כסף כמו חול ואין מה לאכול
מדובר בחלק מהסכם שותפות שיווקי ותכני בין הליגה וחברת ורייזון, שיפורסם ביום רביעי. העסקה מוערכת ביותר מ-400 מיליון דולר והיא לארבע שנים, כך על פי אדם המקורב לנושא. ההסכם הלא מחייב מאפשר ל-NBA למכור תכנים גם לשירותי סטרימינג נוספים.
בעקבות הבחירה בוורייזון, נוטשת ה-NBA את שותפת השיווק הנוכחית שלה, ספרינט. הליגה עבדה בעבר גם עם טי-מובייל.
הפלטפורמה go90 מכוונת לבני דור Z ודור המילניום, ש-75% מהם בוחרים בטלפון הנייד כבחירה הראשונה לצפייה בסרטונים. האפליקציה והשירות ניתנים בחינם, ואין חובה להיות לקוחות של ורייזון, אלא אפשר להיכנס ל-go90 דרך כל ספקית אינטרנט אמריקאית או דרך Wi-Fi.
"ה-NBA עשו עבודה מעולה בבניית קהל בשני הסגמנטים", אמר בריאן אניולט, סגן נשיא בכיר לשיווק בוורייזון. האפליקציה הושקה עם מעל 8,000 כותרים, פרקים של תוכניות טלוויזיה פופולריות ויותר מ-35 סדרות מקוריות. בוורייזון הוסיפו שיש לה 65 שותפות תוכן המייצגות 290 מותגים. הרשימה כוללת את VICE News, האפינגטון פוסט לייב, דיילי שואו עם טרבור נואה ו-30 for 30 של ESPN.