סגור

טיב טעם קונה את מעדני זילבר תמורת 20 מיליון שקל

מעדני מזרע, חברה בת של טיב טעם, רוכשת את ש.י. אורן מעדני בשר, המשווקת את מעדני זילבר. במקביל יירכו זכויותיהם המלאות של חלק מהמוכרים בנכ"ס הנדל"ן שבו מתבצעת פעילות החברה במפרץ חיפה. מכירות זילבר המייצרת מוצרי בשר פרמיום, מסתכמות בכ-40 מיליון שקל

טיב טעם מחזקת את זרוע התעשייה שלה. מעדני מזרע, חברת בת בבעלות מלאה של טיב טעם, חתמה על הסכם עקרונות לרכישת חברת ש.י. אורן מעדני בשר בע"מ, הפועלת בתחום ייצור מוצרי בשר תחת המותג מעדני זילבר.
במקביל לרכישת המניות, יירכשו זכויותיהם המלאות של חלק מהמוכרים בנכס הנדל"ן שבו מתבצעת פעילות החברה במפרץ חיפה, על-ידי חברה בהקמה שבבעלות מלאה של טיב טעם הכרמל אחזקות, חברה אחות למעדני מזרע. 2 העסקאות תלויות ומותנות זו בזו ותמורתן תשלם טיב טעם למוכרים 20 מיליון שקל. החברה כבר העבירה 1.5 מיליון שקל כמקדמה, אשר לא תוחזר לה אם העסקה לא תושלם.

1 צפייה בגלריה
חגי שלום טיב טעם פאנל קמעונאות כנס e commers 360
חגי שלום טיב טעם פאנל קמעונאות כנס e commers 360
חגי שלום, מנכ"ל ובעל השליטה בטיב טעם
(צילום: עמית שעל)

מכירות זילבר המייצרת מוצרי בשר פרמיום, מסתכמות בכ-40 מיליון שקל, המשווקים על ידה למסעדות וללקוחות בשוק הלא כשר. רכישת החברה, סינרגטית לטיב טעם, הפועלת בתחום הייצור דרך מעדני מזרע ותשווק כעת מגוןן רחב יותר של מוצרים, תחת מותגי מזרע, טיב טעם וזילבר, לחוג לקוחות גדול יותר. בנוסף, מוצרי זילבר ישווקו גם ברשת טיב טעם, כך שעל פי הערכות, מכירותיה של זילבר תחת טיב טעם, יעלו בשיעור גבוה תחת הבעלות החדשה. העסקה, שתחזק ותגדיל את מכירות זרוע התעשיה של טיב טעם, נחתמה במקביל למהלכים לחיזוק זרוע הקמעונאות, באמצעות פתיחה של כ-15 סניפים חדשים בשנה הקרובה.
זאת כחלק מתכנית ההבראה שיישם חגי שלום, מנכ״ל ובעל השליטה בחברה. מהלכי ההבראה הובילו לכך שהחברה חתמה את הרבעון השלישי השנה עם עלייה במכירות וזינוק של 39% ברווח הנקי שהסתכם ב-19 מיליון שקל.
ההסכם כפוף לתנאים מתלים הכוללים בין היתר, השלמת בדיקת נאותות וקבלת אישור רשות התחרות.