סגור
רמי לוי
רמי לוי (טלי מאייר)

רמי לוי רכש שליש מחברת הרחפנים Cando

החזון של לוי לפעילות המשותפת עם חברת קאנדו הוא ליצור מערכת להפעלת צי רחפנים אוטונומיים למטרות של אבטחה והובלה, משלב ההזמנה על ידי הלקוח ועד השלמת המשימה

העלייה בהזמנות האונליין והתחרות הגוברת בתחום מובילות את רמי לוי להשקיע במיזם חדשני. רשת שיווק השקמה חתמה החודש על הסכם לרכישת 33.3% מחברת Cando Drones, תמורת סכום לא מהותי. קאנדו נותנת כבר היום שירותים של אבטחה מבוססת רחפנים לפעילות במתקנים אסטרטגיים ומפעל למיצוי קנאביס רפואי ורשויות מוניציפליות ויש לה ידע בשליטה, בקרה והפעלה של ציי רחפנים על מנת לתת גם פתרונות של שינוע באמצעות צי רחפנים.
את קאנדו ייסדו שני תא"לים במיל' - יואלי אור ואלון קלוס, ומשה קיפניס, חתן פרס ביטחון ישראל וסא"ל במיל', כשאור משמש כמנכ"ל החברה. בין לקוחותיה כיום: החברה לפיתוח קיסריה, עיריית חדרה והרצליה מדיקל סנטר.
החזון של לוי לפעילות המשותפת עם חברת קאנדו הוא ליצור מערכת להפעלת צי רחפנים אוטונומיים למטרות של אבטחה והובלה, משלב ההזמנה על ידי הלקוח ועד השלמת המשימה. במסגרת זו נדרשים תכנון נתיב טיסה, ממשק למערכות ניהול המרחב האווירי ושליטה במספר רב של משימות בו־זמנית. אפשר להעריך שלא מדובר בכלי שישרת הזמנות אונליין מרשת המזון, בשל גודלם והכובד של המוצרים.