סגור
 אבישי פריז מנכ"ל חטיבת הקמעונאות בקבוצת מובמנט
אבישי פריז. ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת

בלעדי
מובמנט רוכשת את אנרג'ים ב־30 מיליון שקל

יבואנית ציוד הכושר תתמזג עם בש־גל, שבבעלות מובמנט. לחברה הממוזגת צפויות מכירות של כ־100 מיליון שקל בשנה

יבואנית ציוד הכושר אנרג'ים נמכרת לחברת מובמנט ב־30 מיליון שקל, כך נודע ל"כלכליסט". העסקה מתרחשת שנה לאחר שהתפוצצו המגעים למכירת אנרג'ים לריטיילורס של הראל ויזל. בכוונת מובמנט למזג את אנרג'ים עם חברת בש־גל שבבעלותה, המייבאת ומשווקת ציוד ספורט מקצועי ופועלת תחת חטיבת הקמעונאות בקבוצת מובמנט.
מובמנט נמצאת בבעלות אלי דהן, ש מחזיק במניות בחברות ציבוריות כמו נובולוג.
החברה הממוזגת תהיה בעלת מכירות של כ־100 מיליון שקל בשנה. אבישי פריז – ששימש עד כה כמנכ"ל קבוצת רונלייט, יבואנית שעוני גרמין – ימונה למנכ"ל החברה הממוזגת וחטיבת הקמעונאות של מובמנט. הקבוצה כוללת גם חטיבות אורח חיים בריא ורפואה מונעת.
אנרג'ים משווקת ציוד ספורט לשוק המוסדי והפרטי, חדרי כושר, בתי מלון וחנויות ספורט ומחזיקה בזיכיון ליבוא מספר מותגים, ובהם קטלר והורייזן. החברה מעסיקה 70 עובדים, והוקמה ב־1987. בעליה הם ארנון פרי ומשה פרחיה, שמוכרים את אחזקותיהם.
באוגוסט 2021 חתמה ריטיילורס, חברת אופנת הספורט ויבואנית נייקי, על עסקה לרכישת אנרג'ים תמורת 33 מיליון שקל בעסקה משולבת של מזומן ומניות. ביוני 2022 הודיעה ריטיילורס על נסיגתה מהעסקה "עקב הרעה מהותית בתוצאות הרבעון הראשון של 2022 של אנרג'ים".
ריטיילורס חשפה בזמנו בדיווח על המו"מ כי אנרג'ים סיימה את המחצית הראשונה של 2021 עם הכנסות של 39 מיליון שקל, ועם רווח נקי של 5.5 מיליון שקל. רשות התחרות החלה בזמנו לבדוק חשד ששתי החברות החלו בהליכי מיזוג עוד לפני שקיבלו אישור.