סגור

מקדונלד'ס מעלה מחירים - בפעם השנייה תוך חודש

התפריט של רשת המזון המהיר יתייקר בשקל, למעט ארוחות הילדים ובקבוקי מים מינרליים; בתחילת דצמבר העלתה הרשת את מחירם של עשרה מוצרים - כולל ההמבורגר לילדים ומק רויאל - בשקל אחד. גם במקדונלד'ס מתרצים את העלאת המחירים בין היתר בהתייקרות חומרי הגלם

רשת מקדונלד'ס מעלה מחירים - פעם שנייה תוך חודש. החל מהיום (ד') יתייקר התפריט של רשת ההמבורגרים בשקל, התייקרות בשיעור ממוצע של 1.25%. הרשת הודיעה כי תעלה את מחירי הארוחות והשתיה, למעט ארוחות הילדים ובקבוקי מים מינרליים.
מדובר בעליה שנייה שמבצעת מקדונלד'ס בתוך שלושה שבועות. בתחילת דצמבר העלתה הרשת את מחירם של עשרה מוצרים מתוך התפריט בשקל אחד; בין היתר התייקרו ההמבורגר לילדים, מק רויאל, מיני קריספי צ'יקן ומוצרים נוספים.
1 צפייה בגלריה
ארוחה של מקדונלד'ס
ארוחה של מקדונלד'ס
ארוחה של מקדונלד'ס
(צילום: שאטרסטוק)
כעת מבצעת הרשת העלאת מחירים רוחבית, כאשר לדבריה הסיבה לכך היא התייקרות חומרי הגלם, המס על משקאות ממותקים ומשקאות דיאט, המס על כלים חד פעמיים ועליית שכר של 6% בממוצע החל מינאר 2022.
עליית המחירים במקדונלד'ס מצטרפת לגל עליות המחירים שביצעו ומבצעות לאחרונה אסם, שסטוביץ, סנו, ובתי הקפה והמסעדות. כל החברות מתרצות את עליות המחירים לצרכן בהתייקרות חומרי הגלם.