סגור

חברת המדיה TMF מבצעת שינוי ארגוני: שינתה את שמה ל-OMD

חברת המדיה השייכת למשרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO שינתה את שמה ל-OMD TLV, חברה בת של תאגיד המדיה הגדול בעולם OMG

חברת המדיה TMF השייכת למשרדי הפרסום יהושע TBWA וגיתם BBDO מבצעת שינוי מבני וארגוני ומכריזה על מיתוג מחדש. זאת בהמשך למינויו של יניב סנה למנכ"ל החברה בדצמבר האחרון. בימים אלה שינתה החברה את שמה ל-OMD TLV, חברה בת של תאגיד המדיה הגדול בעולם OMG, ראשי תיבות של Omnicom Media Group.
סנה, בן 41, נשוי + 2, טברייני במקור, לשעבר משנה למנכ"ל יוניברסל מקאן, ירכז את פעילות ה- Offline.
את פעילות ה- Online, ימשיך להוביל עומר כהן, מנכ"ל Ocean, שהיה שותף להקמתה לפני כ- 8 שנים.

1 צפייה בגלריה
יניב סנה
יניב סנה
המנכ"ל יניב סנה

בתוך כך, גיא שמחון מונה למנכ"ל Omnicom Media Group. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על בניית תפישת המדיה המקצועית העתידית של הארגון על כל הנגזרות בעידן המודרני: אונליין, אופליין, ייעוץ, טכנולוגיה ודאטה.
נבו כרמי, לשעבר מנכ"ל משותף TMF ושותף במשרד הפרסום של רמי יהושע TBWA, ימלא את תפקיד סגן היו"'ר מודי כידון.
גיא שמחון מסר, "אני שמח לבשר על המינוי ועל השינוי המבני. OMG תעמיד לרשות לקוחותיה את מערכות התכנון מדיה ל-Online ו-Offline מבוססות דאטה וטכנולוגיה המתקדמות ביותר שיצעידו אותנו להצלחות מרובות בעשור הקרוב".
יניב סנה מסר, "יוניברסל היתה הבית שלי במשך כמעט 15 שנה - ובית ספר למדיה ברמה הגבוהה ביותר. בכוונתי לבנות את Omd Tel aviv כחברת המדיה הראשונה בישראל שתותאם לעידן הטכנולוגי מרובה המסכים ומתבססת על הכלים המתקדמים של OMD".
OMD מייצגת בעולם גם את DDB ומנהלת לקוחות גלובלים כגון מרצדס, פפסיקו, מקדונלדס, אפל, הנקל, דיסני, פיליפס, לוריאל, GOOGLE ועוד. החברה זכתה בתואר חברת המדיה המובילה בעולם בתחרות ה-EFFIE והיא חברת המדיה בעלת מספר המדליות הגבוה ביותר בעולם בתחרות Cannes Lion.