סגור

נטפליקס חוזרת לשגרה: מוציאה מהקפאה את ההפקות

שירות הסטרימינג הודיע כי כל התוכניות ישובו לצילומים עד סוף 2022, והמניה הגיבה בזינוק חד

לאחר עיכובים בהפקות שלה שנבעו ממגפת הקורונה ודילדלו את תוכניותיה, נטפליקס תשוב לקצב עבודה "יציב", וזאת עד סוף 2022.
"קצב העבודה חוזר ליציבות בשנתיים הקרובות", מסרה בלה בג'אריה, מנהלת הטלוויזיה הגלובלית של נטפליקס, ל"פייננשל טיימס".
"אם לא יתרחש משהו (שקשור למגפה - א"פ), כל התוכניות שלנו חוזרות להפקה ולצילומים סופיים". זרם יציב של תוכניות וסרטי טלוויזיה פופולריים הוכח כקריטי לצמיחת המנויים של נטפליקס, ומכאן שגם למחיר המניה שלה. נטפליקס ספגה האטה חדה בגידול המנויים שלה במחצית הראשונה של 2021, שההנהלה שלה ייחסה להיצע התוכניות המדולדל.

1 צפייה בגלריה
משחק הדיונון עשויה להפוך לסדרה הכי נצפית של נטפליקס בכל הזמנים
משחק הדיונון עשויה להפוך לסדרה הכי נצפית של נטפליקס בכל הזמנים
משחק הדיונון עשויה להפוך לסדרה הכי נצפית של נטפליקס בכל הזמנים
(YOUNGKYU PARK)

בג'אריה גם ביקשה להפיג את החששות מפני שביתה אפשרית של צוותי הוליווד, שמתלוננים על משכורותיהם הזעומות, זאת בשעה שחברות הטכנולוגיה נהנות מהשגשוג שחל בתעשיית הסטרימינג. כ־60 אלף מהעובדים מאחורי הקלעים, בהם צלמים ומעצבי שיער, הצביעו השבוע בעד השבתה כללית, שאם תתרחש, תהיה הראשונה מאז 1945 שגורמת להפסקת ההפקות ברחבי ארה"ב. "אנו עוקבים אחר כל מקום שבו עלולה לפרוץ שביתה שתפגע בהפקה, אבל עושה רושם שכל הצדדים פועלים למציאת פתרון", אמרה בג'אריה.
מנהלי נטפליקס ניבאו כי צמיחת החברה תגדל במחצית השנייה של השנה, עם חזרתן של סדרות כגון "חינוך מיני". החברה, שעברה ללוח זמנים עמוס יותר שיימשך עד סוף השנה, רשמה הצלחות עם להיטים כמו "משחק הדיונון", "המכשף" ו"סיינפלד". מניית נטפליקס הגיבה בהתאם עם הגעה לשיא של כל הזמנים, והמשקיעים צופים גם גידול במנויים.
עשויה להיות התוכנית הנצפית בכל הזמנים
"משחק הדיונון", סדרת הדרמה הדיסטופית, היא הכותר הדרום־קוריאני הראשון שהופך לתוכנית הפופולרית ביותר בנטפליקס בארה"ב, ולדברי המנכ"ל טד סרנדוס היא אף עשויה להפוך לתוכנית הנצפית בכל הזמנים. "תמיד ידענו שמשחק הדיונון יהיה כותר גדול בדרום־מזרח אסיה", אמרה בג'אריה. "עם זאת, קשה היה לדמיין את מה שהסדרה הפכה להיות כי מעולם לא חווינו תופעה דומה". אזור אסיה והפסיפיק היווה שני שלישים מהמנויים החדשים של נטפליקס ברבעון האחרון, בזמן שגיוס המנויים בארה"ב נבלם.