סגור
סופרמרקט של שופרסל
סופרמרקט של שופרסל. פועלת להגדיל את פעילות האונליין דרך רצפת המכירה (צילום: אלעד גרשגורן)

טלוויזיות, חדרי שינה וריהוט: שופרסל מקימה בסניפים מסכי ענק להזמנות מוצרי נון פוד

על רקע נסיגה באונליין אחרי הקורונה, הרשת פועלת להגדיל את פעילות האונליין באמצעות משסכים שיאפשרו להתרשם מגודלם של המוצרים. זאת במקביל לאפשרות להזמין את המוצרים ולאסוף באילת ללא מע"מ

שופרסל פועלת להגדיל את פעילות האונליין דרך רצפת המכירה. ל"כלכליסט" נודע כי הרשת החלה בהצבת מסכי ענק בסניפים, שבהם יוכלו הלקוחות להזמין אונליין מוצרי נון פוד שאינם מוצגים בחנויות. המסכים, בגודל 2 מטר על 2 מטר, נועדו לאפשר ללקוחות להתרשם מגודלם של המוצרים, ובהם מסכי טלוויזיה, חדרי שינה וריהוט.
מכירות האונליין של שופרסל היוו במחצית הראשונה השנה 20.1% ממכירות הרשת, לעומת 21% במחצית הראשונה אשתקד. הירידה נרשמה לצד הירידה במכירות הקמעונאיות על רקע החזרה לשגרה שלאחר הקורונה. זאת בעוד שופרסל השקיעה כ־700 מיליון שקל בהקמת שני מרכזי ליקוט אוטומטיים, שהאחד כבר נפתח בקדימה והשני ייפתח בשנה הבאה במודיעין.
במקביל הרשת פתחה בחודש שעבר אפשרות להזמין מוצרי נון פוד ולאסוף אותם מסניף אילת, שם הקניות מתבצעות ללא מע"מ. במסגרת זו ניתן כעת להזמין דרך אתר האונליין של הרשת מכשירים סלולריים, מחשבים, מוצרי חשמל ועוד ללא מע"מ ולאסוף אותם מהסניף הצמוד למרכז ביג. בצעד זה הרחיבה שופרסל את הפעילות המתחרה ברשתות אייבורי, KSP, מחסני חשמל של אלקטרה (בעלת השליטה ברשת המזון יינות ביתן) ובאג.
משופרסל נמסר: "החברה פתחה בפרויקט של שילוב מסכי טאצ' בסניפים. במסכי הטאצ' לקוחות הסניף יכולים להחשף לעשרות אלפי המוצרים שנמכרים באתר הרשת ולא נמצאים בחנות".