סגור
נקניקי יחיעם פסטרמה ברביקיו נקניק דק דק של יחיעם
נקניקי יחיעם (צילום: צביקה טישלר)

גלידות נסטלה ומעדני יחיעם יעלו מחירים מיד אחרי החג

העלאות המחיר של החברות מגיעות מיד לאחר הודעת דיפלומט על התייקרות השבוע. מחירי כרבע מהגלידות יזנקו בשיעור ממוצע של 6.3% בשל התייקרות הקקאו, והנקניקים יתייקרו בשיעור של עד 9% בשל זינוק במחירי הבקר וההודו. הערכות הן כי חברות נוספות יודיעו בימים הקרובים על התייקרויות

דיפלומט פתחה את הדלת לגל התייקרויות נוסף בשוק המזון. כעת מצטרפות נסטלה ומעדני יחיעם עם העלאת מחירים בשיעור של עד 15%
העלאת מחירי הגלידות של נסטלה נומקה בהתייקרות בחומרי הגלם, בדגש על הקקאו: פרונרי ישראל, יצרנית גלידות נסטלה מסרה: ״עקב עליות משמעותיות במחירי חלק מחומרי הגלם והתשומות, עם דגש על עלייה קיצונית במחירי הקקאו, אנו נאלצים להעלות את מחירם של כרבע ממוצרינו, בשיעור ממוצע של 6.3%״. ההתייקרות תיכנס לתוקף מיד לאחר חג הפסח בתאריך 1.5.2024.
1 צפייה בגלריה
מקרר גלידות של חברת נסטלה גלידה
מקרר גלידות של חברת נסטלה גלידה
מקרר גלידות של חברת נסטלה
(צילום: flickr)
יצרנית הנקניקים מעדני יחיעם תעלה אף היא מחירים בשיעור של עד 9% תחת הנימוק של זינוק במחירי הבקר וההודו: ״מאז חודש נובמבר 2023 חלה עלייה חדה של מעל ל- 30% במחירי הגלם שאנו רוכשים – בקר והודו. לצערינו, המחירים ממשיכים לעלות בחדות ללא התמתנות באופק. אם אנחנו רוצים להוסיף לשמר ולפתח את מעדני יחיעם כעסק חי, משקיע, מחדש ומפרנס על גבול הצפון - אין מנוס מביצוע עליית מחיר״. גם התייקרות זו תכנס לתוקף מיד לאחר חג הפסח.
שתי החברות ציינו כי גם העלאת מחירים זו אינה מספיקה בכדי לפצות על עליות המחיר החדות של חומרי הגלם לצד המשך עליית מחירי התשומות השונות כמו אנרגיה ושכר המינימום.
בתחילת השבוע הודיעה דיפלומט על העלאת מחירים רוחבית בשיעור של עד 15%, על מרבית מוצריה, הכולל את מותגי היינץ, קלוגס, קיקומן, אריאל, אולוויז, וולה ועוד. הערכות הן כי חברות נוספות ינצלו את חולשת הממשלה והרגולטורים ובימים הקרובים ירשם רצף הודעות על התייקרויות החל מחודש מאי.