סגור
שי באב"ד מנכ"ל חברת שטראוס עלית
שי באב"ד מנכ"ל חברת שטראוס (צילום: נחום סגל, דנה קופל)

עלות שכרו של שי באב"ד כמנכ"ל שטראוס תהיה 6.8 מיליון שקל בשנה

קבוצת המזון חשפה את תנאי השכר של המנכ"ל הנכנס, שכוללים אופציות ומענקים; המנכ"ל היוצא גיורא בר דעה קיבל עבור 2021 שכר בעלות של 7.1 מיליון שקל; יו"ר ובעלת השליטה בחברה עפרה שטראוס מינתה את באב"ד לתפקיד בסוף השבוע שעבר והוא נכנס בימים אלה לתהליך חפיפה

שטראוס חשפה היום את תנאי השכר של המנכ"ל החדש שי באב"ד. שבוע לאחר ההודעה על המינוי, אישר דירקטוריון קבוצת המזון את שכרו של באב"ד שיהיה בעלות של 6.8 מיליון שקל בשנה. עלות שכרו של המנכ"ל היוצא גיורא בר דעה עמדה ב-2021 על 7.1 מיליון שקל.
לצד שכרו החודשי, אשר בתוספת תנאים נלווים תגיע עלותו השנתית ל-2.5 מיליון שקל, יקבל באב"ד 487,096 אופציות במחיר מימוש של 89.93 שקל ליחידה, 5% בלבד מעל מחירה הממוצע של מניית החברה בחודש החולף. את האופציות, בשווי של כ-9 מיליון שקל, יוכל באב"ד לממש בשתי מנות, הראשונה בעוד שנתיים והשנייה בעוד שלוש שנים.
בנוסף, יהיה זכאי באב"ד למענק בגובה 1.35 מיליון שקל על עמידה ביעדים, ובהם יעדי התוכנית האסטרטגית, נתח שוק, תשואת מחיר מניה, התייעלות בסעיפי הוצאות תקציביים וכן לתמריץ בשיקול דעת ולמענק מיוחד. עוד יהיה באב"ד זכאי לתקופת הסתגלות של חצי שנה במקרה של סיום כהונתו, אלא אם כן יסיים מרצונו בתוך פחות משנתיים.
יו"ר החברה ובעלת השליטה עפרה שטראוס מינתה בסוף השבוע שעבר את באב"ד לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, שמייצרת בין היתר קפה, ממתקים ומוצרי חלב. זאת למרות שבאב"ד נעדר ניסיון ניהולי של חברה בסדר הגודל של שטראוס. באב"ד נכנס בימים אלו לחפיפה שתארך כחודש וייכנס לתפקיד בתחילת החודש הבא.