סגור
חנות לבני נשים ויקטוריה'ס סיקרט
חנות לבני נשים ויקטוריה'ס סיקרט. "להטיס זה יותר כלכלי לנו מלהחזיק מלאי במחסנים" (צילום: AP)

דלתא משיקה חנות אונליין של ויקטוריה'ס סיקרט

החברה מתכננת לפתוח 10 חנויות למותג האמריקאי בתוך שנתיים ב־70 מיליון שקל: "מקבלים כל שבוע מלאי בהטסה"

דלתא מותגים השיקה את מותג ההלבשה התחתונה האמריקאי ויקטוריה'ס סיקרט. המותג מתווסף לדלתא, לפיקס ולמותג הספורט פאנטה ריי. החברה־האם, דלתא גליל, מייצרת לוויקטוריה העולמית הלבשה תחתונה תחת שם המותג האמריקאי.
היום תעלה לאוויר חנות האונליין של ויקטוריה, ובספטמבר 2023 יושקו שתי חנויות ראשונות של המותג בקניון הגדול בפתח תקווה ובגרנד קניון בחיפה. לאחריהן תושק חנות שלישית שהלוקיישן שלה ייחתם בימים הקרובים. דלתא מתכננת לפתוח כעשר חנויות לוויקטוריה’ס סיקרט ב־2025-2023 בהשקעה של 70 מיליון שקל, על שטח של 350 מ”ר כל אחת ובקונספט העיצובי החדש של המותג.
ההסכם של דלתא מול החברה האמריקאית נחתם לעשר שנים עם אופציה להארכה. דלתא תקנה מוויקטוריה את הסחורה ותשלם לה תמלוגים לפי מכר. בהמשך השנה היא עתידה להביא את ליין ההלבשה התחתונה של המותג הצעיר של ויקטוריה'ס סיקרט שנקרא פינק, ומיועד לבנות 14 עד 21. את החומרים השיווקיים מקבלת הזכיינית מהחברה האמריקאית.
"בארצות הברית האתר מהווה כ־30% ממכירות החברה. אנחנו לא מחזיקים מלאי בארץ, אלא מקבלים בכל שבוע מלאי בהטסה. זה יותר כלכלי לנו מלהחזיק מלאי במחסנים", אמרה מנכ"לית דלתא מותגים ענת בוגנר. עוד מסרה: "יש לנו זכות לבחור פרזנטורים מתוך מגוון מאד רחב. הם הבינו שהם צריכים לשלב פרזנטורים לוקאליים אז נעשה מיקס איתם בפרזנטורים".
לדבריה של בוגנר, המחיר של המותג בארץ יהיה זהה לחו”ל בתוספת מע"מ ועלויות שילוח בגובה 3% בממוצע: "האתר בעברית קל לתפעול והאספקה בתוך יומיים עד שלושה, ללא חיוב דמי משלוח בקנייה מעל 199 שקל. מניסיון שלנו, בדלתא רוב העסקאות עוברות את הסכום הזה”.
נתח השוק של ויקטוריה מוערך ב־24% מענף ההלבשה התחתונה בארצות הברית.