סגור

בית גיבור ספורט בר”ג יורחב ויושכר לחברת סוויצ' אפ שבבעלות פתאל

לכלכליסט נודע כי היזם רועי גיל, מבעלי הזכויות בבית גיבור ספורט ששוכן בלב אזור הבורסה ברמת גן, יקים מבנה נוסף בן ארבע קומות על פני 6,000 מ"ר. סוויצ' אפ מספקת שירות משלים לפעילות חללי עבודה של ROOMS, המנוהל על ידי נדב פתאל

היזם רועי גיל, מבעלי הזכויות בבית גיבור ספורט ברמת גן, יקים מבנה בן ארבע קומות כתוספת לבית גיבור, והוא יושכר במלואו לחברת סוויצ' אפ (switch up), שבבעלות רשת המלונות פתאל, כך נודע ל"כלכליסט".


המבנה המיועד ממוקם בלב מתחם העסקים של הבורסה ברמת גן, עם חזית לציר איילון ובסמיכות לתחנת הרכבת סבידור מרכז. הוא ישתרע על שטח בנוי של 6,000 מ"ר, ויכלול מרפסות וגג לשימוש החברה שתשכיר אותו, כניסה חיצונית נפרדת ולובי ייעודי.

2 צפייה בגלריה
נדב פתאל רשת פתאל
נדב פתאל רשת פתאל
נדב פתאל
(צילום: עזרא לוי)

סוויצ' אפ של פתאל מספקת שירות משלים לפעילות חללי עבודה של המותג ROOMS, המנוהל על ידי בנו של פתאל, נדב פתאל. יו"ר החברה הוא יובל בורשטיין, לשעבר מנכ"ל עזריאלי, שהוא גם שותף בחברה ומחזיק בה ב־10%. השירות מציע לחברות פתרון נדל"ני ברמה של חלל עבודה, כך שהרשת מאתרת את השטח, מתאימה אותו לחברה וגם מנהלת אותו עבורה, ולמעשה מייצרת לה חלל עבודה פרטי.
מדובר בעסקה שנייה בתוך חצי שנה שבה שוכרת סוויצ' אפ שטח משמעותי במתחם הבורסה של רמת גן. ביולי נחשף ב"כלכליסט" כי החברה שכרה מחברת להב אל אר, שבשליטת אבי לוי (לשעבר מנכ"ל מליסרון), את שלוש הקומות ששימשו כאולמות אירועים במגדל סיטי טאואר כדי להסב אותם לחללי משרדים.
כניסתן של חברות מתחמי העבודה לפעילות שבה הן משמשות כמיקור חוץ למשרדים עבור חברות החלה עוד לפני פרוץ הקורונה, אך היא התחזקה מאוד בעקבותיה.

2 צפייה בגלריה
בית גיבור ספורט רחוב מנחם בגין רמת גן
בית גיבור ספורט רחוב מנחם בגין רמת גן
בית גיבור ספורט. המבנה החדש יכלול 6,000 מ”ר, ויהיו בו מרפסות וגג לשימוש החברה שתשכיר אותו
(צילום: אוראל כהן)