סגור
נשר העיר
העיר נשר (צילום: חנה יריב, ויקיפדיה )

סופרין-וייס רכשה מחצית מהזכויות בבסיס הדלק בנשר ב-49 מיליון שקל

סופרין-וייס עתידה להקים בשטח, שמשתרע על פני 29 דונם, מרלו"ג המיועד לאחסנה, מלאכה ותעשייה קלה. את השטח היא רכשה מסולם יעקב א.י השקעות ונכסים ודנקר בירגר, שזכו במכרז רמ"י לרכישת הזכויות בקרקע באוגוסט האחרון

קבוצת סופרין דיווחה היום (ד') לבורסה כי רכשה יחד עם קבוצת וייס 50% ממגרש בדרך בר יהודה בנשר לצורך הקמת מרכז לוגיסטי המיועד לאחסנה, מלאכה ותעשייה קלה. מדובר בחטיבת קרקע בגודל של כ-29 דונם בשטח שהיה בעבר בסיס דלק של צה"ל. בתמורה לחלקה במקרקעין, צפויה שותפות סופרין-וייס לשלם כ-49 מיליון שקל, מחיר המשקף כ-3.35 מיליון שקל לדונם.
יש לציין כי הסכם הרכישה של קבוצת סופרין-וייס נחתם עם שותפות של סולם יעקב א.י השקעות ונכסים ודנקר בירגר, שזכו במכרז רשות מקרקעי ישראל לרכישת הזכויות בקרקע בחודש אוגוסט האחרון. השותפות שילמה סכום של 91.6 מיליון שקל לרמ"י. ע"פ הדיווח של חברת סופרין, ניתן יהיה לבנות בהיקף של כ-68 אלף מ״ר מעל הקרקע.
צחי סופרין, בעל השליטה בסופרין וסגן יו"ר הדירקטוריון, מסר: ״הקרקע הנרכשת ממוקמת באזור מתפתח מאוד בצפון הארץ, בקרבה לנמל חיפה ולנמל המפרץ שלהערכתנו עומד להיות אחד הנמלים המרכזיים בכל המזרח התיכון. בכוונתנו להקים פרויקט לוגיסטי ומסחרי ייחודי שייהנה מנגישות תחבורתית מצוינת".