סגור

טדי שגיא מממש בלונדון: מכר בניין משרדים ב-85 מיליון ליש"ט

הבניין נקנה ב-2016 על ידי LabTech, החברה שמרכזת את פעילות הנדל"ן של שגיא ובתמורה ל-56 מיליון ליש"ט; בתחילת השנה מימש שגיא נכס נוסף בלונדון עליו רשם רווח של 130 מיליון ליש"ט

מימוש של נכס נוסף לטדי שגיא בלונדון, LabTech, החברה שמרכזת את פעילות הנדל"ן של שגיא בלונדון, השלימה את מכירת הבניין שממוקם ברחוב Herbrand 7-11 בתמורה ל-85 מיליון ליש"ט. הבניין נמכר לקרן ריט שמתמחה בנכסי נדל"ן עבור חברות מדעי החיים.


מדובר בנכס שנרכש בשנת 2016 תמורת 56 מיליון ליש"ט ומשקף תשואה כוללת של 40%-50% בתוך 6 שנים בשקלול הוצאות שיפוץ. הבניין, שנבנה בשיטת אר דקו, מתפרש על שטח של כ-6,200 מ"ר ומשמש כרגע כמשרדים הראשיים של חברת פינטק בריטית.

2 צפייה בגלריה
טדי שגיא
טדי שגיא
טדי שגיא
(טל אזולאי)

מדובר במימוש נוסף של שגיא בלונדון מאז תחילת השנה. בתחילת 2022 מכר שגיא באמצעות LabTech את "בית ויקטוריה" (Victoria House) שבלונדון ב-430 מיליון פאונד לקבוצת הנדל"ן הקנדית - אוקספורד. הנכס שנמכר נרכש על ידי שגיא בסוף 2018 תמורת כ-300 מיליון פאונד כך שהמכירה משקפת רווח הוני של כ-130 מיליון ליש"ט.
רוברט אקרמן מנהל ההשקעות הראשי של LabTech אמר לאחר המכירה האחרונה, "אנחנו מאמינים כעת כי זהו הזמן הנכון לנצל את המחסור של נכסי נדל"ן דומים במרכז לונדון ולמכור אותו". אילון גרפונקל, מנכ"ל LabTech, הוסיף: "אנחנו מחפשים אחר הזדמנויות השקעה חדשות בשוק הבריטי". סיימון פארנסוורת', יועץ השקעות לקרן הריט שרכשה את הבניין, אמר כי המאפיינים הפיזיים של המבנה כמו קומה עם תקרות גבוהות, מהווים פוטנציאל להמרתו לבניין המיועד לתעשיית מדעי החיים.

2 צפייה בגלריה
בניין ב רחוב Herbrand 7-11 לונדון נמכר LabTech טדי שגיא
בניין ב רחוב Herbrand 7-11 לונדון נמכר LabTech טדי שגיא
הבניין ברחוב Herbrand 7-11 בלונדון, שנמכר ע"י LabTech של טדי שגיא
(יח"צ)

Labtech מרכזת את כל פעילות הנדל"ן של קבוצת שגיא בלונדון ואת מרבית הנדל"ן שרכשה הקבוצה בשנים האחרונות ופורטפוליו הנכסים הכולל של החברה מוערך במעל 2 מיליארד ליש"ט. בין הנכסים המוכרים של LabTech ניתן למצוא את ה"קמדן מרקט", אתר תיירות שבו מבקרים כ-40 מיליון איש מדי שנה.