סגור
הדמיה של פרוייקט אכזיב
הדמיה של פרוייקט אכזיב. תוכנית החלק השני של השכונה אושרה ע"י הוועדה המחוזית צפון במרץ האחרון (צילום: סטודיו 84)

קרן JTLV רכשה קרקע להקמת מלון באכזיב ב-33.5 מיליון שקל

קרן JTLV3 רכשה לאחרונה 67% מחטיבת קרקע בשטח של כ-11 דונם באכזיב מקבוצת יזמים פרטיים שיהיו שותפים של הקרן בפרויקט. בכוונת השותפים להקים במקום מלון בוטיק בשטח של 12 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל

קרן JTLV3 רכשה לאחרונה 67% מחטיבת קרקע בשטח של כ-11 דונם באכזיב. הקרקע נרכשה תמורת 33.5 מיליון שקל מקבוצת יזמים פרטיים שיהיו שותפים של הקרן בפרויקט. בכוונת השותפים להקים במקום מלון בוטיק בשטח של 12 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל.
חטיבת הקרקע המדוברת נמצאת בצפון תחום שכונת בוימל, שידועה גם כ"שכונת אכזיב", בחלקה הצפוני של נהריה. החלק הראשון של השכונה, שכלל בנייה של 16 מבנים רבי קומות ועוד 70 וילות (סך הכל כ-1,000 דירות), אוכלס ב-2019. תוכנית החלק השני של השכונה אושרה ע"י הוועדה המחוזית צפון במרץ האחרון.
קרנות JTLV מנוהלות ע"י עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן ומתמחות בייזום והשבחה של נכסי נדל"ן בישראל. עד היום גויסו שלוש קרנות בהיקף מצטבר של כ-5 מיליארד שקל. הקרן שותפה, בין השאר, בקניון רמות בירושלים, בקניון רננים ברעננה, בקניון REDESIGN בקריית אתא, במתחם היקב בראשון לציון, במתחם הקולוסיאום בתל אביב ובמתחם כי"ח בירושלים.
בבעלות JTLV מספר מלונות בתהליכי ייזום שונים: ברחוב בזל בתל אביב מקימה הקרן מלון בשותפות עם בנייני העיר הלבנה וישרוטל; הקרן רכשה לאחרונה את מלון מנדרין בצפון תל אביב, אותו היא צפויה להשביח ולהקים מלון בן 250 חדרים כולל שטח המיועד למסחר; בירושלים, בבעלות הקרן שני מלונות בשלבי הקמה באזור שוק מחנה יהודה.