$
פרסום ושיווק

תנובה מקימה מאיץ סטארט־אפים

חברת המזון מקימה תכנית לטיפוח והשקעה במיזמים טכנלוגיים וגייסה לטובת העניין גם את חטיבת שירותי המחשוב של אמזון

נורית קדוש 07:1712.03.19

המרוץ אחר חדשנות בתחום המזון מוביל את תנובה להשקיע במיזמים טכנולוגיים: חברת המזון מקימה את תכנית Capsule במסגרתה תציע ליווי עסקי לסטארט־אפים המפתחים טכנולוגיות בתחומי הצרכנות והקמעונאות. את התוכנית תלווה חטיבת שירותי המחשוב של אמזון - AWS.

תנובה תשיק אתר באמצעותו יוכלו יזמים וסטארט־אפים להגיש מועמדותם לתוכנית. התוכנית תשים דגש על טכנולוגיות המייצרות חווית לקוח וחדשנות בנקודות מכירה או כאלה המייעלות את תהליכי המכירה מול הקמעונאים.

 

מנכ"ל תנובה, אייל מליס. מעלה הילוך במירוץ החדשנות מנכ"ל תנובה, אייל מליס. מעלה הילוך במירוץ החדשנות

 

לרשות הסטארט־אפים שייבחרו יועמדו כלים, בהם גישה לתשתיות הייצור והידע של תנובה, כאשר המטרה תהיה להביא את המוצר עד לרמת פיילוט. תנובה תשתתף במימון הפיילוט בהיקף של עד עשרות אלפי דולרים.

 

AWS תספק לסטארט־אפים ליווי ושירותי תמיכה מרחוק בשווי של עד 5,000 דולר, שימוש בשירותי מחשוב הענן של AWS בהיקף של 10,000 דולר ושימוש בחלל העבודה המשותף של AWS במתחם שרונה בתל אביב למשך עשרה שבועות.

 

לפני 3.5 שנים וחצי השיקה תנובה שותפות אסטרטגית עם מאיץ החברות הטכנולוגי־חברתי TechForGood Rally, שפתח מסלול ייחודי ליזמים בתחום המזון והצהירה כי תבחן השקעה באותן חברות בהיקף של מיליוני שקלים לחברה, אלא שעד כה, לא הושק פיתוח ממיזם זה.

 

המהלך של תנובה יוצא לדרך אחרי שחממת המזון של שטראוס תפסה תאוצה עם השקת המבורגר וסטייק ללא בשר ופיתוחים של יזמים שונים בתחום המזון ומפעלי הייצור, אשר נזקקו לידע ולאמצעים של שטראוס בכדי להפוך מרעיון למוצר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x