$
פרסום ושיווק

שופרסל תשווק משקה תואם ספרייט ופחיות עם משקה מוגז בטעמי פירות

הרשת מעמיקה את אחיזתה בשוק המשקאות המוגזים, כשנה לאחר שחדרה לקטגוריה הזו עם המותג הפרטי ופתחה חזית מול החברה המרכזית למשקאות

נורית קדוש 08:2429.08.18

שופרסל מעמיקה את אחיזתה בשוק המשקאות המוגזים, כשנה לאחר שחדרה לקטגוריה הזו עם המותג הפרטי ופתחה חזית מול החברה המרכזית למשקאות (קוקה קולה ישראל). ל”כלכליסט” נודע כי הרשת מרחיבה בימים אלה את סדרת משקאות הקולה והדיאט קולה לטעמי הלימון עם משקה תואם ספרייט הנקרא Lime Diet. בנוסף לכך משיקה הרשת את משקה הקולה תחת המותג הפרטי גם בבקבוק בנפח 2 ליטר, בנוסף לליטר וחצי. כמו כן הרשת מחזקת את המותג הפרטי בקטגוריית המשקאות הקלים עם סדרת פחיות שקופות עם משקה מוגז בטעמי פירות כגון מנגו, ליצ’י ואפרסק. פחיות המשקה השקופות בנפח 315 מ”ל, מיוצרות בחברת המשקאות הפולנית אינבנטו.

 

משקאות חדשים של המותג הפרטי של שופרסל משקאות חדשים של המותג הפרטי של שופרסל

 

בתוך כך, לקראת החגים, העמיקה שופרסל את מבצעי ההוזלות על משקאות המותג הפרטי. שני מארזי רביעיית משקאות 1.5 ליטר נמכרים בחנויות במחיר של 25 שקל, בקבוק בודד עולה 4.30 שקל. הפחיות החדשות יימכרו ב־10 שקלים לשלוש פחיות. על פי נתוני שופרסל, מארזי הקולה של המותג הפרטי מהווים 25% מהמכר הכמותי ברשת מכלל מותגי השתייה.

 

 

 

משופרסל נמסר: “מאז השקת הקולה של שופרסל באוגוסט 2017 ניתן לראות קנייה חוזרת של הלקוחות ונאמנות למותג הפרטי בפחות כסף”.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x