$
פרסום ושיווק

ירידה של עד 78% במכירות סדרת מוצרי קורנפלקס תלמה

לפי נתוני רשתות הקמעונאות מאז היוודע לצרכנים על הסתרת הזיהום בקו הייצור של מוצרי קורנפלקס צנחו מוצרי דגני בוקר השונים של תלמה בעשרות אחוזים

נורית קדוש 19:0731.07.16
הסתרת הזיהום בקו הייצור של מוצרי קורנפלקס ודלי פקאן של תלמה מבית יונליוור הובילו לירידה במכירות גם במוצרי דגני בוקר אחרים של החברה שאינם מיוצרים בקו הייצור הנגוע. לפי נתוני רשתות הקמעונאות מפרוץ המשבר התקשורתי של החברה בשבוע שעבר צנחו מותגי הקורנפלקס השונים בעשרות אחוזים.

 

 

קורנפלקס תלמה קורנפלקס תלמה צילום: עמית מגל

ביום רביעי, שרק בשעות הערב שלו נודע לצרכנים על תקלה בקו הייצור, נרשמה עלייה כמותית של 1.5% במכירות קורנפלקס תלמה בהשוואה לממוצע מכירות ארבעת השבועות שקדמו לו. עם זאת, ביום חמישי, למחרת הפרסום, ירדו המכירות הכמותיות ב־24% ביחס לממוצע זה. בשישי, לאחר שנודע כי מקור התקלה היא בחיידק סלמונלה בקו הייצור, צנחו המכירות ב־57%.

 

מכירות הקונפלקס המלא צנחו ביום שישי ב־78% ובשבת ב־59% לאחר שרשמו עלייה של 13% ביום רביעי עצמו. המכירות הכמותיות של מוצרי קונפלקס בטעמים רשמו ירידות של 41% ושל 56% בשישי ובשבת בהתאמה.

 

על אף הימצאות זיהום גם בקו הייצור של דגני בוקר מסוג דליפקאן של תלמה, מבצעי הוזלות למכירתו ברשתות המזון מנעה ירידה במכירותיו, שהמשיכו לצמוח.

 

ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) הודיע כי יפעל לשינוי החוק כדי לחייב יצרני מזון לדווח על תקלות בייצור שעלולות להשפיע על בריאות הצרכנים גם אם המוצר טרם הגיע מוצרים למדפי רשתות השיווק.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x