$
פרסום ושיווק

שדרת מותגים חרדית תוקם בבית שמש בהשקעה של 250 מיליון שקל

יזמיות הפרויקט הן החברות רובין לנדסמן ורם ישראל שזכו במכרז על הקרקע; השדרה תתואם לחברה החרדית ותכלול בית כנסת המותאם לאירועים גדולים, חדר הנקה ומותגים המותאמים לקהל היעד

אורנה יפת 18:2618.05.15
לראשונה, תוקם שדרת מותגים מסחרית למגזר החרדי בישראל. השדרה תוקם בחלק החרדי של העיר בית שמש, על שטח של כ-20 אלף מ"ר, בהשקעה של כ-250 מיליון שקל.

 

החברה המבצעת את הפרויקט היא רובין לנדסמן, שזכתה במכרז על הקרקע ביחד עם חברת רם ישראל, העוסקת בהקמתם של פרוייקטים למגורים בבית שמש. החברות זכו במכרז על הקרקע עליה עתיד לקום הפרויקט לאחר שהציעו 40 מיליון שקל במכרז , מחיר הכולל גם את עלויות הפיתוח.

 

לדברי איתי רובין, מנכ"ל חברת רם ישראל, כחלק מההתאמות של השדרה לקהל החרדי, יוקם במקום בית כנסת וחדר הנקה, ייערכו בו אירועים למגזר והוא יהיה סגור בשבת. לדבריו, לצד המותגים הרגילים בתחום האופנה יינתן דגש על מותגים הרלוונטיים במיוחד למגזר החרדי, כגון, מותגי עגלות ומוצרים לתינוקות.

 

כיום פועלים בבית שמש שלושה מתחמי מסחר: קניון נעימי, ביג בית שמש, וביג פאשן, הממוקמים בחלק הצפוני הלא חרדי של העיר.

 

בחלקה הדרומי והחרדי של בית שמש אין כיום קניונים או מתחמי מסחר גדולים.

 

 

הדמיית שדרת המותגים החרדית בבית שמש. דגש על מותגים המותאמים לקהל היעד הדמיית שדרת המותגים החרדית בבית שמש. דגש על מותגים המותאמים לקהל היעד הדמיה: רם ישראל

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x