$
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

חגית קמין מנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בפז פורשת מתפקידה

ב-15 השנים האחרונות הייתה אחראית על האסטרטגיה הקמעונאית של החברה והובילה את הקמת רשת חנויות Yellow תוך בניית הקונספט השיווקי של רשת חנויות הנוחות

אורנה יפת 10:2910.03.14

חגית קמין, מנהלת אגף השיווק והאסטרטגיה בחברת פז מסיימת את תפקידה בחברה. כך נודע ל"כלכליסט". קמין תסיים את תפקידה באופן רשמי בחודש יולי.

 

קמין  הגיעה לחברת פז לפני 15 שנה והחלה בתפקיד מנהלת אגף השיווק בשנת 1999. בשנת 2004 עברה לשמש כסמנכ"לית השיווק של רשת בורגר ראנץ' שהייתה באותה העת בבעלות פז ובשנת 2006 חזרה לנהל את אגף השיווק והאסטרטגיה של פז, תפקיד בו שימשה עד היום. קמין בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה ותואר M.A בפסיכולוגיה חברתית מאוניברסיטת בר אילן.

 

חגית קמין חגית קמין צילום: אוראל כהן

 

במסגרת תפקידיה הייתה אחראית על האסטרטגיה הקמעונאית של פז והובילה את הקמת רשת חנויות Yellow תוך בניית הקונספט השיווקי של רשת חנויות הנוחות שכלל בין היתר את מהפכת הקפה שהורחבה לאחר מכן גם לרשתות נוחות מתחרות. כמן כן הובילה את שינוי האסטרטגיה הקמעונאית של פז מחברת דלק לחברה המתמחה בהפעלת מתחמים קמעונאים, ואת תהליך המיתוג מחדש בפז שבו עוצבו מחדש תחנות הדלק.

 

לפני שהגיעה לפז, עבדה קמין כמנהלת לקוחות במשרד הפרסום מקאן אריקסון, במשרד הפרסום אריאלי וכתקציבאית בצרפתי שטרנשוס זמיר.

 

מפז נמסר בתגובה: "חגית מילאה תפקיד חשוב במיצובה של פז כחברה חדשנית ומובילה ובפיתוח רשת ילו. יכולותיה בתחום השיווק והאסטרטגיה בלטו וקיבלו הכרה מקצועית בפרסי האפ"י שקיבלה פז".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x