שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

בלעדי לכלכליסט

נציג רשת דין אנד דלוקה מחפש לוקיישן בישראל

נציג רשת המעדניות האמריקאית הגיע לארץ לראשונה מאז החלו המגעים עם פוקס וערך עם בעלי הרשת הראל ויזל סיור לאיתור מיקומים פוטנציאליים לפתיחת סניפים. בין היתר נבחנים קניון רמת אביב, קניון הזהב ומתחם שרונה

גלי וולצקי ואורנה יפת 08:5324.04.13

המגעים בין קבוצת פוקס לרשת המעדניות ובתי הקפה האמריקאית דין אנד דלוקה תופסים תאוצה. ל"כלכליסט" נודע כי נציג הרשת האמריקאית ביקר בשבוע שעבר בישראל וערך עם הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי פוקס, סיור לוקיישנים בתל אביב ובערים נוספות.

השניים ביקרו, בין היתר, בקניון רמת אביב, מקום פוטנציאלי לפתיחת הסניף הראשון של בית הקפה האמריקאי בארץ, וכן סיירו במתחם שרונה כדי להתרשם מהפעילות ומהתנועה במקומות אלה ולקבל החלטות בנוגע להקמת סניפים נוספים. אחד המיקומים שוויזל בודק הוא קניון הזהב.

 

סניף של דין אנד דלוקה סניף של דין אנד דלוקה צילום: fliker/mastermaq

 

הרשת מעוניינת לפתוח בקניון סניף של בית הקפה דין אנד דלוקה, שיכלול שטח קטן למעדנייה סמוך לסניף ארומה ושטח ישיבה חיצוני לקניון. על השטח פעלה בעבר חנות קסטרו עד שנסגרה לאחרונה (בקניון יש עוד שלוש חנויות של קסטרו).

זו הפעם הראשונה שבה נציג של דין אנד דלוקה מגיע לארץ במסגרת המגעים עם פוקס. ויזל בוחן באמצעות אנליסטים את ההיתכנות הכלכלית של הכניסה לתחום המזון ושל הקמת בתי קפה תחת המותג דין אנד דלוקה בישראל. "זה צריך להיות עסק גדול מאוד. ויזל לא ייכנס לזה אלא אם כן מדובר במשהו מאוד מאוד רווחי", אומרים מקורבים לצדדים.

 

המגעים שמנהל ויזל להבאת הרשת לישראל נחשפו לראשונה ב"כלכליסט" לפני כחודש. אז פורסם כי הוא בוחן אפשרות להקים סניפים על פני 300 מ"ר בקניונים מובילים.

 

דין אנד דלוקה היא רשת אמריקאית מפורסמת המזוהה בעיקר עם העיר ניו יורק, המפעילה בעולם כמה קונספטים שונים של בתי קפה ולצדם מעדנייה. הרשת מציעה מזון גורמה כגון בשר וגבינות יחודיים, דגים, פירות וירקות ויין.

 

המחירים של הרשת אינם נמוכים או עממיים, והיא פונה לקהל של אניני טעם. 13 מתוך 38 הסניפים של הרשת נמצאים בארה"ב והשאר ברחבי העולם. בין קבוצת פוקס לרשת העולמית יש הסכמה בדבר הענקת הזכיון להראל ויזל אם כי העסקה טרם נחתמה.

 

הראל ויזל הצהיר בעבר כי הוא מעוניין להיות קבוצת הקמעונאות הגדולה בישראל. כיום יש לקבוצה שבעה מותגים בבעלותה או שקיבלה זיכיון לשיווקם בישראל: פוקס, פוקס הום, ללין, בילבונג, סאקס, אמריקן איגל ומותג נעלי הבלרינה מרשה.

 

ענף האופנה סובל זמן רב מתחרות קשה שפוגעת בהכנסות של הרשתות, וכל בעלי הרשתות בו מנסים להיכנס לתחומים נוספים. כניסה לתחום קמעונאות המזון נוחה לוויזל, שכן הוא מכיר את ענף הקמעונאות על בוריו ויכול למצוא מיקומים טובים בקניונים בזכות היות הקבוצה שלו גדולה ובולטת בשוק הישראלי.

 

הראל ויזל סירב להגיב.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x