סוף עידן בדפי זהב: לא יופץ עוד המדריך המודפס של ת"א והסביבה
זאת, אחרי המיתוג מחדש של הקבוצה תחת המותג זאפ, מהלך שכולל את העברת עיקר הפעילות של החברה לעולם האינטרנט
11:0409.12.12
סוף עידן בדפי זהב: החברה תפסיק להפיץ את המדריך המודפס שלה באזור חיוג 03 (תל אביב והסביבה). זאת, אחרי המיתוג מחדש של הקבוצה תחת המותג זאפ, מהלך שכולל את העברת עיקר הפעילות של החברה לעולם האינטרנט.
קראו עוד בכלכליסט:
- מנייר לרשת: קבוצת דפי זהב הופכת לקבוצת זאפ
- מקאן אריקסון זכה בתקציב דפי זהב
- דפי זהב עולה לאוויר עם Exadata של אורקל
המדריך של תל אביב הוא סנונית ראשונה במהלך שבסופו של דבר יהווה הפסקה מוחלטת של פרסום המדריכים המודפסים של דפי זהב. בחברה מדפיסים את המדריכים לאורך כל השנה, והתכנון כעת הוא לבחון לפני כל הדפסת מהדורה חדשה בכל אזור האם קצב חדירת השימוש באתר החברה או באפליקצית הסלולר שלה מצדיק את הפסקת הדפסת המדריך. כמו כן, ניתן להניח כי החברה תמשיך להדפיס מדריכים רווחיים ותפסיק להדפיס מדריכים הפסדיים.
בעקבות הירידה בהכנסות ממדריכי הטלפון המודפסים, נאלצה דפי זהב להמציא את עצמה מחדש ולמצוא מקורות רווח חדשים בתחום הדיגיטל. בשנים האחרונות רכשה החברה כמה אתרי תוכן, בהם זאפ ומתחתנים. נכון ל־2011, 80% מההכנסות של הקבוצה (180 מיליון שקל מתוך 230 מיליון בסך הכל) מגיעות מתחום הדיגיטל.