$
פרסום ושיווק

מנייר לרשת: קבוצת דפי זהב הופכת לקבוצת זאפ

שבע שנים לאחר שרכשה את אתר השוואת המחירים, הודיעה דפי זהב על מיתוג מחדש לכל אתרי האינטרנט שמפעילה החברה כך שיהיו מבוססים על שיטת השוואת המחירים של זאפ

שלי פריצקר 19:0518.12.11

שבע שנים לאחר שרכשה את אתר השוואת המחירים זאפ, קבוצת דפי זהב ממתגת את עצמה מחדש תחתיו ועורכת מתיחת פנים לכל מותגי הקבוצה. במסגרת המהלך, שבו הושקעו כבר שמונה מיליון שקל, יעברו בינואר כל אתרי האינטרנט אשר מפעילה דפי זהב תהליך "זאפיזציה" ויהיו מבוססים על שיטת השוואת המחירים של זאפ.

 


 

בשלב הראשון יעברו מיתוג מחדש האתרים המובילים של הקבוצה - דפי זהב, Rest ומתחתנים - ובהמשך יצטרפו אליהם גם יתר האתרים של הקבוצה, ובהם doctors ו־madas. כחלק מהמיתוג צפויים האתרים לעבור שינוי מהותי ולכלול, בין השאר, חוות דעת, מחירונים, סקרים וטיפים שיסייעו לצרכן בקבלת החלטות.

 

דפי זהב חשפה היום (א') את הלוגו החדש ואת השפה הויזואלית שתהיה משותפת לכל מותגי הקבוצה. "אחרי המחאה הצרכן יותר מתוחכם ותובעני ורוצה לדעת יותר. המטרה היא לתת לו יותר כלים ואפשרויות שיסייעו לו לקבל את המידע הטוב ביותר", אמר מנכ"ל דפי זהב ניר למפרט על המהלך. לדבריו, מחקרים שנעשו על ידי החברה גילו כי "המותג זאפ נתפס כחדשני ואהוד על הצרכן".

 

בעקבות הירידה בהכנסות ממדריכי הטלפון המודפסים, נאלצה דפי זהב להמציא את עצמה מחדש ולמצוא מקורות רווח חדשים בתחום הדיגיטל. בשנים האחרונות רכשה החברה כמה אתרי תוכן, בהם זאפ ומתחתנים. נכון ל־2011, 80% מההכנסות של הקבוצה (180 מיליון שקל מתוך 230 מיליון בסך הכל) מגיעות מתחום הדיגיטל.

לדברי למפרט, במהלך 2011 - לראשונה מאז הוקמה קבוצת דפי זהב ב־2004 - היא צפויה לעבור לרווח.

 

הבעלות בדפי זהב עברה ב-2009 לידי משקיעים מוסדיים לאחר שקרן בבקוק אנד בראון האוסטרלית אשר החזיקה בשליטה בה נקלעה לקשיים וקרסה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x