$
פרסום ושיווק

החגים חזקים יותר מהמחאה: עלייה של 2.3% במכירות רשתות המזון ביולי-ספט'

זאת בהמשך לעלייה של 0.7% בחודשים אפריל-יוני. בתוך כך נרשמה גם עלייה של 4% בסך כל פדיון רשתות השיווק

כתב כלכליסט 13:2902.11.11

תקופת החגים שברה את המחאה החברתית, כך לפי נתונים שמפרסמת הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. לפי הנתונים, בחודשים יולי - ספטמבר נרשמה עלייה של 2.3% (במחירים קבועים) בפדיון של רשתות המזון, זאת לאחר עלייה של 0.7% בחודשים אפריל - יוני 2011.

 

עוד עולה, כי נרשמה גם עלייה של

4.0% (במחירים קבועים) בסך כל פדיון רשתות השיווק, זאת בהמשך לעלייה של 3.6% בשלושת החודשים אפריל - יוני 2011.

 

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

 

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x