$
פרסום ושיווק

קמפיין עולמי: יואב טוקר שיק

הלקוח: CNN; המדינה: טורקיה; משרד הפרסום: DDB איסטנבול

יגאל שמיר 10:4230.06.11

כשאתה נתקל בעבודה טובה של פרסומאי אחר, אתה אומר לעצמך בקנאה: "איך הוא חשב על כזה רעיון מדהים?". כשאתה נתקל בעבודה מבריקה באמת, אתה אומר לעצמך: "איך אני לא חשבתי על זה קודם?". הסיבה לכך היא שפרסומות מבריקות בנויות לעתים קרובות סביב אמת כל כך פשוטה והגיונית, שנראה כאילו היה רק צריך להרים אותה מהרצפה ולשים במודעה. בפרסומות רבות מדובר בחיבור רענן של אלמנטים מוכרים, לאו דווקא בהמצאה של משהו מאפס.

 

הפרסומות שהכינו אנשי DDB איסטנבול עבור ערוץ החדשות CNN הן דוגמה מצוינת לכך. כדי להמחיש עד כמה מהימנים ומעודכנים כתבי החוץ של הרשת, הופקה סדרה של שלטי חוצות נפלאים שהולכים הכי רחוק ועדיין נשארים הכי קרוב לעניין עצמו. בכל אחד מהשלטים מצולם מנהיג של מדינה האוחז במיקרופון ומדווח חי מהשטח: אובמה מהבית הלבן, פוטין מהכיכר האדומה ואילו סרקוזי הוצב ליד מגדל אייפל, פניו למצלמה ומיקרופון בידו. יואב טוקר שיק.

 

סרקוזי בתפקיד השדרן סרקוזי בתפקיד השדרן

 

המסר כל כך פשוט וישיר, עד שכמעט אין צורך בכיתוב המופיע למעלה מימין: "CNN מביאה לכם את החדשות מהמקור עצמו". מבחינתי היה יכול להיות אפילו טוב יותר אם במקום סרקוזי היתה עומדת שם קרלה ברוני, אבל גם ככה זה יופי של קמפיין.

 

הכותב הוא שותף וסמנכ"ל קריאייטיב בגליקמן נטלר סמסונוב

בטל שלח
    לכל התגובות
    x