• תפריט
פרסום ושיווק

זוגלובק מה? זוגלובק דה! החברה השיקה סדרת נקניקים רוסיים

הסדרה החדשה כוללת גרסאות כשרות ודלות שומן של נקניקי הדוקטורסקיה והליוביטלסקיה האהובים על עולי בריה"מ לשעבר

אולגה ויניאר 13:4501.03.11

חברת זוגלובק השיקה היום (ג') באופן רשמי את סדרת מוצרי הנקניק הרוסיים שלה. בשלב ראשון תשיק החברה שני מוצרים הנושאים שמות רוסיים, כפי שהיו מקובלים בברה"מ לשעבר: "דוקטורסקיה" - נקניק על בסיס מורטדלה עם תיבול מיוחד, ו"ליוביטלסקיה" - נקניק על בסיס מורטדלה עם קוביות פסטרמה

אדומה. המהלך נתמך בקמפיין פרסומי בערוץ 9 בהשקעה של כחצי מיליון שקל.

 

לדברי מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי, "במגזר הרוסי החיבור לנקניק הוא חזק יותר מאשר ליתר המוצרים. ערכנו בדיקות והגענו למסקנה שיש צורך בפיתוח מוצרים יעודיים. מה שאנחנו עושים היום זו התחלה ואני מתחייב שיהיה המשך לקו הזה".

 

במהלך הנוכחי מנסה זוגלובק לשנות את הרגלי הצריכה של עולים מברית המועצות הנוהגים לבצע קנייה מרוכזת אחת בסופרמרקט ולהשלים את המוצרים המיוחדים למגזר במעדניות וחנויות לא כשרות.

 

"85% מהמגזר הרוסי מרכז את הקנייה העיקרית ברשתות השיווק הגדולות. אין שם מוצרים המיועדים במיוחד לאותו קהל, לכן החלטנו להוציא מוצרים שעד כה ניתן היה למצוא רק בטיב טעם ומעדניות פרטיות", מסביר קמרי. הוא מוסיף כי הציבור הרוסי מכיר את המותג וכי 71% מהמגזר קונה פסטרמות של המותג זוגלובק.

 

אירית גל, טכנולוגית ראשית של זוגלובק (שעלתה בעצמה לפני 32 שנה מברה"מ לשעבר), מדגישה כי כל המוצרים כשרים, כמו גם בריאים ודלי שומן בהשוואה למתכונים המקוריים. גל אף מחדד כי למרות השינויים, המוצרים שמרו על טעמם האופייני.

 

המחיר המומלץ לצרכן של מוצרי הקו הרוסי הוא 44.90 שקלים לקילוגרם.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x