$
פרסום ושיווק

פוצץ המו"מ בין לי קופר לאבי מלכה

ריטייל ישראל שקלה לאחד את המערך הלוגיסטי של החברות

אילאיל יהב 09:4306.07.10

המשא ומתן שהתנהל בשבוע שעבר בין אבי מלכה, בעלי ריטייל ישראל וחברת קונספט שיווק עלה ביום ראשון השבוע על שרטון. כך נודע ל"כלכליסט". במסגרת המשא ומתן התכוון מלכה לאחד בין המערך הלוגיסטי של קונספט שיווק, המחזיקה במותגים לי קופר, בלו בירד ואקספוז, לבין ריטייל ישראל, המחזיקה

ברשתות ml, mamz וג'אמפ. אולם לאחר בחינה ובדיקה של החברה החליט מלכה לסגת מהעסקה.

 

אמנם רק שלושה חודשים עברו מאז שנכנסה קבוצת משקיעים חדשה לקונספט שיווק, חנן אסייג ובעל השליטה ב־UMI דוד עיני, וכבר מנסה הקבוצה להיפטר מחלקה בחברה. לאחרונה מכרה החברה את חלקה במותג הבגדים Rhus Ovata, שעמד על 67%, לאנשי העסקים כרמל רפאלי ואבנר יהודאי.

 

התקווה של מייסד קונספט שיווק ומבעלי החברה גידי גולדפינגר היתה כי ההכנסות שיתקבלו ממכירת המותגים בלו בירד, אקספוז ו־Rhus Ovata יזרימו כספים אשר יושקעו בהרחבת פעילות המותג המוביל לי קופר. אך השאיפה להמשיך להפעיל את המותג נגוזה במהרה עקב מצבה הכלכלי הקשה של הרשת.

 

תגובת דוברת קבוצת ריטייל ישראל: "החברה לא נוהגת להתייחס על גבי העיתון למו"מ שהיא מנהלת". מקונספט שיווק ביקשו שלא להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x