שטראוס מחזקת את הקו הבריאותי
משיקה שחקן חדש בשוק היוגורטים בהשקעה של 5 מיליון שקל
שטראוס משיקה שחקן חדש בשוק היוגורטים: יוגורט יווני. על פי הערכות, השקיעה שטראוס במהלך כ־5 מיליון שקל. מהלך זה הוא חלק מהאסטרטגיה של מחלקת הבריאות ואיכות החיים בשטראוס להפוך את כלל המוצרים לבריאים יותר.
"החלטנו להביא את היוגורט היווני עכשיו לישראל כי זיהינו
יש לשטראוס הערכות לגבי נתח השוק הצפוי של היוגורט החדש?
"אני מעדיף לא להיכנס למספרים", אומר אלבום, "אבל לא מדובר במוצר שהוא 'מיין סטרים' (מוצר בסיסי), אלא במוצר נישתי ונתח השוק שלו יהיה בהתאם".
חטיבת הבריאות ואיכות חיים בשטראוס, בניהולו של המנכ"ל מישל בן וייס, מנהלת בשנים האחרונות מהלך אסטרטגי ארוך טווח של הפיכת מוצריה לבריאים יותר. לפני כחודשיים השיקה שטראוס סלטי אחלה בריאותיים יותר. כמו כן, לפני כשנה החליפה שטראוס את שמן הסויה בסלטי אחלה בשמן הקנולה הבריא יותר. כמו כן, בחברה הורידו את כמות השמן שהוכנסה לתוך הסלטים.