שוק החלב: 10 מיליון שקל יושקעו לקראת שבועות
בשבוע שלפני החג מזנק מחזור המכירות של קטגוריית מוצרי החלב ל־240 מיליון שקל, לעומת 160 מיליון שקל בשבוע רגיל
חג השבועות מסמן נקודת שיא במלחמה בין יצרניות החלב על מדפי הגבינות: בשבוע שלפני החג מזנק מחזור המכירות של קטגוריית מוצרי החלב ל־240 מיליון שקל, לעומת 160 מיליון שקל בשבוע רגיל. תנובה הודיעה שתשקיע לקראת החג השנה 3.5 מיליון שקל לקידום מוצרי החלב שלה, שיתבססו על מארזים
בשטראוס מסרבים לחשוף את היקף ההשקעה המדויק לקראת החג ובמהלכו, אך סביר להניח שישקיעו סכום דומה לזה של יצרניות החלב המתחרות. מישל בן וייס, מנכ"ל תשלובת החלב של הקבוצה, הודיע על השקת עשרה מוצרים חדשים לכבוד החג, לצד אפליקציית אייפון למתכונים, לרבות רעיונות וטיפים לקראת ארוחת החג.
היקף שוק החלב בישראל מוערך ב־7.3 מיליארד שקל בשנה. תנובה מובילה את שוק מוצרי החלב עם נתח שוק של כ־58.7% ב־2009, שטראוס עם נתח שוק של 22.8%, טרה עם 8.3%, ואחרים - 10.2%.