$
פרסום ושיווק

ראובני פרידן זכה במכרז על תקציב עוף טוב

במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום אדלר-חומסקי ויהושע; עד כה טופל התקציב על ידי גלר-נסיס

מיטל זדה 12:1303.09.09

תקציב הפרסום של עוף טוב יטופל בראובני פרידן, כך נודע ל"כלכליסט". משרד הפרסום זכה בתקציב במסגרת מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים.

 

שני משרדים נוספים שהתמודדו על התקציב הם אדלר-חומסקי ויהושע TBWA, שעלו לשלב הגמר במכרז. בשבועות האחרונים נערכו פרזנטציות למותג וניתנו הצעות מסחריות.

 

תקציב עוף טוב טופל במשך שנים בגלר-נסיס, אך בעקבות כניסה לקטגוריות חדשות, החליטו במותג כי עלול להיווצר ניגוד עניינים מול תקציב טבעול המטופל במשרד ולכן הוחלט לעזוב.

 

עוף טוב אישרו את הידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x