מנכ"ל נירלט: "נהיה החברה המובילה בענף"
ל"כלכליסט" נודע כי החברה חתמה עם דיסני העולמית על הסכם לשיווק ערכות צביעה כדי לכבוש את שוק חדרי הילדים
לדברי עודד פרנקל, מנכ"ל נירלט, החברה פנתה לדיסני ופיתחה בעצמה את
לדברי פרנקל, בתור החברה השנייה בתחום הצבע (אחרי טמבור), החדשנות היא לב האסטרטגיה, והבחירה בילדים אינה מקרית. "הרבה פעמים הרצון לשנות עיצוב של חדר ילדים או הצורך בחדר ילדים חדש הוא מניע לצביעה של כל הבית, ולכן בחרנו לתקוף את הנישה הזאת. היעד שלנו הוא לכבוש את התחום של חדרי ילדים ומקווים שזה ישליך על כל מוצרי הצבע של החברה", הסביר פרנקל.
לשאלה כיצד משפיע המיתון על התחום השיב פרנקל כי למרות המיתון המחצית השנייה של 2009 היא הטובה ביותר בתולדות נירלט. "נתח השוק שלנו כבר חצה את ה־30% ולא ירחק היום שנהיה החברה הגדולה בענף". מכירות נירלט בשנת 2008 מוערכות ב־350 מיליון שקל והרווח הנקי בכ־20 מיליון שקל. טמבור, שנמצאת בשליטת קבוצת עזריאלי ותופסת 60% משוק הצבעים, סיימה את 2008 עם מכירות של 610 מיליון שקל. ברבעון הראשון של 2009 הציגה טמבור ירידה של כ־10% בהכנסות שהסתכמו ב־143 מיליון שקל.