$
על הגריל

קמפיין עולמי: קולגייט מגלה מאיפה מסריח הדג

במקום להתמקד בהצגת היתרון המוצהר של המוצר - הסרת שכבת פלאק מהשיניים - שמים במוקד את התועלת שמפיק ממנו הצרכן, שבסך הכל רוצה לא להסריח את סביבתו

חגי לוי 11:3403.06.09

כמעט כל מוצר צריך להתמודד עם האלטרנטיבה שלו: לא מותגים מתחרים באותו שוק, אלא מוצרים מתחום אחר, שמייצרים לצרכן ערך מוסף דומה. עבור יצרנית נוזל שטיפת הפה Plax, מסטיקים נחשבים למוצר כזה: הם מנטרלים ריחות פה לא נעימים אחרי ארוחה, ועוד בדרך נוחה ומהנה יותר מכחכוח מי פה חריפים.

 

הקמפיין שלפנינו, של משרד הפרסום y&r, בא לקטרג על התפיסה הזאת, בכך שהוא מציג את המסטיק כמוצר שרק ממסך את הריח הרע, ולא באמת פותר את הבעיה. המודעה מציגה בלון מסטיק שבתוכו מסתתר ראש של דג. מודעות אחרות בסדרה מציגות, על אותו עיקרון, ראשי שום ובצל שמסתתרים מבעד לבלון המסטיק הצבעוני. האסטרטגיה הזאת מעניינת, מכיוון שבמקום להתמקד בהצגת היתרון המוצהר של המוצר - הסרת שכבת פלאק מהשיניים - היא שמה במוקד את התועלת שמפיק ממנו הצרכן, שבסך הכל רוצה לא להסריח את סביבתו.

 

 

המותג: Plax המדינה: פנמה משרד הפרסום: y&r

בטל שלח
    לכל התגובות
    x