מסתמן: אופטיקנה תעבור לטיפול מקאן אריקסון
לאחר הפרידה משלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב הפרסום של רשת האופטיקה בשש השנים האחרונות, צפויה אופטיקנה להעביר את ארבעת מיליוני הדולרים שלה למקאן
תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה צפוי לעבור למשרד מקאן אריקסון. התקציב של הרשת טופל בשש השנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, אך, כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", לאחרונה נפרדו הצדדים.
התקציב של אופטיקנה מוערך בכ-4.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים,
שלמור-אבנון-עמיחי ליווה את אופטיקנה במשך שנים ארוכות ורשם על שמו את המיתוג המלווה את הרשת, תחת הסיסמה: "התשוקה למשקפיים".
אופטיקנה הוקמה ע"י מאיר ושרית רסין לפני 21 שנה ומונה כיום כ-65 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מחזיקה שני מותגי בית קויה ו-RAP, לצד מותגי אופנה נוספים.
באופטיקנה סירבו להגיב לידיעה.