$
פרסום ושיווק

מסתמן: אופטיקנה תעבור לטיפול מקאן אריקסון

לאחר הפרידה משלמור-אבנון-עמיחי, שטיפל בתקציב הפרסום של רשת האופטיקה בשש השנים האחרונות, צפויה אופטיקנה להעביר את ארבעת מיליוני הדולרים שלה למקאן

מיטל זדה 17:4503.05.09

תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה צפוי לעבור למשרד מקאן אריקסון. התקציב של הרשת טופל בשש השנים האחרונות במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, אך, כפי שפורסם לראשונה ב"כלכליסט", לאחרונה נפרדו הצדדים.

 

התקציב של אופטיקנה מוערך בכ-4.5 מיליון דולר (מחירים ריאליים מוערכים,

עפ"י נתוני "יפעת") ונחשב לאחד מהתקציבים הגדולים בתחום האופטיקה.

 

שלמור-אבנון-עמיחי ליווה את אופטיקנה במשך שנים ארוכות ורשם על שמו את המיתוג המלווה את הרשת, תחת הסיסמה: "התשוקה למשקפיים".

 

אופטיקנה הוקמה ע"י מאיר ושרית רסין לפני 21 שנה ומונה כיום כ-65 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מחזיקה שני מותגי בית קויה ו-RAP, לצד מותגי אופנה נוספים.

 

באופטיקנה סירבו להגיב לידיעה.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x