ליעד כהן: "אין ספק שאדום אדום הקדימה את זמנה"
כך אמר מנכ"ל תנובה ויו"ר אדום אדום לרגל השקת אסטרטגיה שיווקית חדשה למותג בהשקעה של 5 מיליון שקל עם שייקה לוי כפרזנטור
"אין ספק שאדום אדום הקדימה את זמנה וצריך היה להתאים אותה למצב השוק", כך אמר ליעד כהן, מנכ"ל תנובה ויו"ר אדום אדום שבבעלות הקונצרן היום (ד') במסיבת עיתונאים לרגל השקת אסטרטגיה שיווקית חדשה למותג.
כהן הסביר כי החברה השלימה מהלך הבראה עסקי שהעביר אותה לאיזון תפעולי
"אפשר שתהיה את המשחטה הכי טובה בעולם, אבל טעם הבשר נקבע לפי איכות הגידול", הסביר מטלון. בנוסף, אחת הבעיות של אדום אדום בעבר הייתה חוסר בקרה על המגדלים, שקיבלו לדברי גורמים בשוק סכומים גבוהים מאוד ולא כלכליים. בנוסף הפסיקה אדום אדום לשווק בשר מחוץ לקצביה חתוך לנתחים, מה שהוזיל את עלויות התפעול של המפעל, שכן אין צורך בחיתוך הבשר כבעבר. המכירה של בשר טרי חתוך ממקררי שירות עצמי הייתה מהפכה שהשוק הישראלי ככל הנראה לא היה מוכן לה, ועבור אדום אדום הייתה הפסדית".
לאחר שהשלימו את מהלך ההתייעלות, חשו בחברה בטוחים לצאת במהלך שיווקי בהשקעה של 5 מיליון שקל. שייקה לוי, שנשכר להיות הפרזנטור של החברה, ינסה לשכנע את עקרות הבית לקנות אדום אדום שכן רק הוא בשר טרי, ולא בשר קפוא שהופשר. "יש כאלה שמנציחים את המצב בו קונים בשר מופשר כטרי, 60% חושבים שהם קונים בשר טרי, שלמעשה מדובר במופשר", מסביר מטלון.