TBWA Digital תטפל בתקציב של מכללת רמת גן ובית מניב ישראל
היקף התקציבים הכולל עומד על כ-9.5 מיליון שקל. גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים"
12:2925.01.09
חברת האינטראקטיב TBWA Digital תטפל בתקציבי הפרסום של מכללת רמת גן ובית מניב ישראל. לדברי החברה, היקף התקציבים הכולל של החברות עומד על: כ-9.5 מליון שקל.
מגוון כלים מדויקים ואפקטיביים לפגוש את הצרכנים וחשוב מכך- מהווה כלי עשיר ליצירת דיאלוג מתמשך בין מותגים לצרכנים. לכן אני מאמין, שבעיקר בשנה זו, הפלטפורמה הדיגיטלית מהווה הזדמנות גדולה למפרסמים".
גיא מור, מנכ"ל TBWA Digital: "אני צופה שהפרסום באינטרנט ימשיך לצמוח גם ב- 2009. הפלטפורמה הדיגיטלית כוללת
החברה הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם More Interactive. בשנת 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מחברת More Interactiveבאמצעות נציגותה בארץ, משרד הפרסום יהושע TBWA.