$
על הגריל

מבצע כאסח - אבל בסטייל

היכולת לשלב מסר מכירתי ברור במודעה ששומרת על תדמית המותג היא אתגר שפרסומאים מעטים עומדים בו בכבוד. במודעה שלפנינו מצליחים אנשי הקריאייטיב מסאו פאולו להציג את המבצעים בקניון - בלי להפוך אותו למקום זול

חגי לוי 17:2909.11.08

 

בשבוע שעבר התפרסמה במדור זה כתבה על קמפיינים מכירתיים, המכונים בז'רגון הענף מודעות Hard Sale. מדובר בפרסומות שתפקידן לשדר מבצע הנחות

מוגדר, ולא לבנות תדמית.

 

מודעות Hard Sale אמנם מצליחות להעביר מסר ברור, ואם המבצע מוצלח גם מסייעות להגדיל את המכירות. הבעיה היא שמסר מכירתי הוא בדרך כלל צעקני ונטול קרייאייטיב מחוכם, ועלול להכתים את דימוי המותג - במיוחד אם מדובר במותג יוקרתי. היכולת לשלב מסר מכירתי ברור במודעה ששומרת על תדמית המותג היא אתגר שפרסומאים מעטים עומדים בו בכבוד. במודעה שלפנינו מצליחים אנשי הקריאייטיב מסאו פאולו להציג את המבצעים בקניון - בלי להפוך אותו למקום זול, ולהעביר מסר של הנחות כאסח - בלי להפוך את את המותג לעממי.

 

הקמפיין הוא פרפראזה למודעות טיפוסיות למותגי ביגוד יוקרתיים ובתי כלבו במיצוב גבוה: המודעה מציגה אישה המייצגת קונה בקניון. סגנון הצילום והצבעים הרכים משדרים נינוחות איכות. שק האגרוף והכפפות התואמות שוברות את הסכֶמָה, ומושכות את תשומת הלב. וזו הגאונות של קמפיין מכירתי טוב: הוא לא מנמיך את המודעה ל־Hard Sale בוטה, אלא שומר על עידון מאופק.

 

קמפיין עולמי. המותג: Metropole Mall. המדינה: ברזיל. משרד הפרסום: Full Jazz

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x