$
פרסום ושיווק

טוטו ווינר זכה במדד ה-1 בחודש של איגוד השיווק ומכון מותגים

הפרסומת מבית יהושע TBWA זכתה ב-69 נקודות, 17% עבור תרומה למותג ו-35% עבור קריאטיביות. במקום השני דורגה: "שטראוס דנונה אקטימל - פלייסטיישן אבא ובן"

מיטל זדה 12:4605.11.08
הפרסומת טוטו ווינר – רואה בטלוויזיה כדורגל נשים, מבית יהושע TBWA, זכתה בסקר ה -1 בחודש של אותות ואיגוד השיווק הישראלי, לפי הניתוח של מכון המחקר מותגים .

 

הפרסומת זכתה ב-69 נקודות, 17% עבור תרומה למותג ו-35% עבור קריאטיביות.

 

במקום השני דורגה: "שטראוס דנונה אקטימל – פלייסטיישן אבא ובן", של שלמור אבנון עמיחי Y&R, עם 40 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו- 6% עבור קריאטיביות.

 

במקום השלישי דורגה "סלטי צבר – בשוק במרוקו עם דולי והסלטים", של מקאן אריקסון, עם 38 נקודות – 16% עבור תרומה למותג ו-6% עבור קריאטיביות.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x