$
פרסום ושיווק

מכרז בורגראנץ': ההתמודדות של ברגר קינג העלתה את המחיר

כדי שהממונה על ההגבלים תאשר לה לרכוש את בורגראנץ', רשת ברגר קינג היתה צריכה להגיש הצעה גבוהה משמעותית מהמתחרים

גלי ברגר 08:3318.09.08
ההתמודדות של ברגר קינג על בורגראנץ', טוענים גורמים בשוק, ייקרה את המכרז ואף גרמה לחלק מהמתמודדים לוותר. כדי לגרום לממונה על ההגבלים העסקיים לאשר רכישה כזו, ברגר קינג צריכה להציע הצעה גבוהה משמעותית מהמתחרים. לכונס ולמפרק זה ודאי טוב, שכן מטרתם למכור את החברה בסכום גבוה
ככל האפשר.

 

ניתן להניח שהאחים יובל ואלי אורגד, הבעלים של ברגר קינג, לא יציעו הצעת "התאבדות", אך בשבילם החזר ההשקעה יהיה מהיר מכל אחד אחר, מה שנותן להם יתרון.

 

נכון, סניפי בורגראנץ' מיושנים, דורשים השקעה, ובהנחה שהם ירצו להסב אותם לסניפי ברגר קינג תידרש השקעה נוספת, אבל להם כבר יש מטה, יש סמנכ"ל שיווק ומשרד פרסום, ויש מנהלי אזורים שיקלטו את הסניפים החדשים.

מבחינת ברגר קינג הרכישה הזו תאפשר לה לצמוח בבת אחת, לחלק את השקעות השיווק והתפעול על מחזור גדול יותר, להיות רווחית יותר בטווח הארוך ולהוות תחרות אמיתית למקדונלד'ס, שכבר מזמן הותירה מאחור את שתי הרשתות. השאלה כעת היא אם יש מישהו שחושב שהמותג בורגראנץ' שווה באופן עצמאי יותר ממה שהוא שווה לאחים אורגד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x