$
פרסום ושיווק

רמי שלמור: יש לקיים דיון סביב פתיחת ערוצי הכבלים והלוויין לפרסום

יו"ר איגוד חברות הפרסום: "רפורמה כזאת חשוב שתתקיים, תוך בחינה מעמיקה על ידי ועדה ייעודית שתוקם לשם כך"

מיטל זדה 13:4816.09.08
הנהלת איגוד חברות הפרסום תקיים דיון בשיתוף ראשי תעשיית הטלוויזיה המסחרית בנושא פתיחת ערוצי הכבלים והלוויין לפרסום.

 

רמי שלמור, יו"ר האיגוד, אמר אמש (ב') כי פתיחת ערוצים נוספים לפרסום יכולה להיות הזדמנות להגדלת שוק הפרסום הטלוויזיוני, בעיקר לאותם מפרסמים שאינם

יכולים להרשות לעצמם להשתמש במדיום זה היום, בגלל העלויות הגבוהות.

 

יחד עם זאת, שלמור הדגיש כי יש לבחון את הנושא בחינה מעמיקה, בגלל ההשלכות הכלכליות שיהיו לפתיחת השוק לתחרות על הזכיינים הקיימים. עוד אמר, כי יש לבחון לגבי ההקלות שניתן להעניק לזכיינים על מנת שיוכלו להתחרות בשוק בו יש עוד ערוצים מסחריים.

 

"רפורמה כזאת חשוב שתתקיים, תוך בחינה מעמיקה על ידי ועדה ייעודית שתוקם לשם כך. יש להמנע מלהעביר חקיקה חפוזה כחלק מחוק ההסדרים".

 

כאמור, הנהלת האיגוד קיבלה החלטה לכנס את התעשייה לדיון מעמיק בהשלכות ובהזדמנויות שיש ברפורמה המוצעת.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x